Відповідь
Учні навчаються та будуть навчатися тому, що є у типових освітніх програмах, затверджених МОН (наразі є програми для 1-их та 2-их класів).
Зараз у НУШ окремо економіка не вивчається. Натомість дитина наскрізно здобуває знання, що належать цьому предмету, а саме:
- оперування грошима в ігрових процесах із використанням умовних позначень (грн.)
- розв’язання простих сюжетних задач-моделей реальних ситуацій
- використання даних у розв’язуванні практичних задач
- виділення даних з таблиць, граф, схем, лінійних діаграм
- визначення достатньої кількості даних для вирішення тієї чи іншої задачі
- користування даними при розв’язуванні практичних задач та інших життєвих ситуацій
- виявлення зв’язків між особами в суспільстві (що означає праця людей для держави)
- виокремлення професій дорослих в галузях матеріального і нематеріального виробництва.
«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
Які ключові компетентності та наскрізні вміння мають бути сформовані у здобувачів базової середньої освіти
Поняття «наскрізна змістова лінія» і «наскрізні уміння» стали звичними для педагогів. «Освіжіть» знайомство з ними та скористайтеся матеріалами для їх утілення в освітньому процесі
Які програми і навчальні плани використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами? Дізнайтеся про нові рекомендації МОН
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів