Відповідь
Учні навчаються та будуть навчатися тому, що є у типових освітніх програмах, затверджених МОН (наразі є програми для 1-их та 2-их класів).
Зараз у НУШ окремо економіка не вивчається. Натомість дитина наскрізно здобуває знання, що належать цьому предмету, а саме:
- оперування грошима в ігрових процесах із використанням умовних позначень (грн.)
- розв’язання простих сюжетних задач-моделей реальних ситуацій
- використання даних у розв’язуванні практичних задач
- виділення даних з таблиць, граф, схем, лінійних діаграм
- визначення достатньої кількості даних для вирішення тієї чи іншої задачі
- користування даними при розв’язуванні практичних задач та інших життєвих ситуацій
- виявлення зв’язків між особами в суспільстві (що означає праця людей для держави)
- виокремлення професій дорослих в галузях матеріального і нематеріального виробництва.
Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
Які ключові компетентності формувати в учня початкових класів за вимогами Державного стандарту початкової освіти
Як трансформувалося розуміння про наступність між дошкільною та початковою освітою
В умовах сучасних викликів освіта відіграє ключову роль у формуванні майбутнього покоління. Дізнайтеся, як Нова українська школа відповідає на ці виклики та готує учнів до життя в XXI столітті.