Що будуть вивчати в НУШ з економіки

1492

Запитання

Що учні будуть вивчати в НУШ з економіки та за допомогою яких методичних інструментів?

Відповідь

Учні навчаються та будуть навчатися тому, що є у типових освітніх програмах, затверджених МОН (наразі є програми для 1-их та 2-их класів).

Зараз у НУШ окремо економіка не вивчається. Натомість дитина наскрізно здобуває знання, що належать цьому предмету, а саме:

  • оперування грошима в ігрових процесах із використанням умовних позначень (грн.)
  • розв’язання простих сюжетних задач-моделей реальних ситуацій
  • використання даних у розв’язуванні практичних задач
  • виділення даних з таблиць, граф, схем, лінійних діаграм
  • визначення достатньої кількості даних для вирішення тієї чи іншої задачі
  • користування даними при розв’язуванні практичних задач та інших життєвих ситуацій
  • виявлення зв’язків між особами в суспільстві (що означає праця людей для держави)
  • виокремлення професій дорослих в галузях матеріального і нематеріального виробництва.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
131010

Освітній процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

Складником Державного стандарту загальної середньої освіти є базовий навчальний план для кожного рівня навчання. Як його використовувати в освітньому процесі, хто відповідає за його складання, хто затверджує –відповіді на ці запитання шукаймо разом у статті
54164

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
702