Які навчальні предмети ДПА у 9-х класах

13865

Запитання

З яких навчальних предметів проходитимуть державну підсумкову атестацію учні, які завершують здобуття базової середньої освіти у 2018/2019 навчальному році?

Відповідь

Особливості проведення державної підсумкової атестації у 2018/2019 навчальному році окреслено в наказі МОН від 25.01.2019 № 59 (далі — Наказ № 59).

Перелік навчальних предметів, із яких у 2018/2019 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття базової середньої освіти (у 9-х класах закладів загальної середньої освіти), наведено в додатку 2 до Наказу № 59.

Навчальні предмети ЗНО-2019

Згідно з Переліком учні 9-х класів здаватимуть ДПА з трьох навчальних предметів:

  1. українська мова
  2. математика
  3. один із предметів зі списку:

третій предмет на вибір у 9-х класах

навчальні предмети

класи з українською мовою навчання, у яких не вивчають мову національної меншини

класи з навчанням або вивченням мови національної меншини

  • біологія

+

+

  • географія

+

+

  • зарубіжна література

+

+

  • іноземна мова

(відповідно до навчального плану ЗЗСО)

    • англійська

+

+

    • іспанська
    • німецька
    • французька
  • інтегрований курс «Література»

+

  • мова національної меншини

+

  • українська література

+

+

  • фізика

+

+

  • хімія

+

+

Як бачимо

У 9-х класах із навчанням або вивченням мови національної меншини на вибір додано два предмети:

  • інтегрований курс «Література»
  • мова національної меншини

⇒ Як змінився порядок державної підсумкової атестації

Список предметів у списку визначає педагогічна рада закладу, рішення якої затверджує наказом директор ЗЗСО.

Директори ЗЗСО мають організувати проведення ДПА у своїх закладах у письмовій формі для осіб, які у 2018/2019 навчальному році завершують здобуття початкової, базової середньої освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282727

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110598

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130336

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57840

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9526