Як проводити ранкові зустрічі з учнями

12948

Запитання

Як проводити ранкові зустрічі з учнями початкової школи?

Відповідь

Ранкові зустрічі з учнями в початковій школі слід проводити щодня. Вони тривають 15-25 хв на початку дня й дають змогу створити позитивну атмосферу в учнівській спільноті на весь навчальний день у школі. Це обов’язкова зустріч, яка входить у часові межі уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Учитель початкових класів має проводити ранкові зустрічі на першому за розкладом уроці, навіть якщо це не урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Як скласти розклад уроків для учнів початкової школи

Діти мають сісти, привітатися, розповісти про свій настрій. Після цього взяти участь у короткій груповій вправі, спрямованій розвивати почуття команди та відчуття єдності.

12 запитань і відповідей про атестацію

Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоб представити навчальні завдання дня. При цьому вчитель має враховувати:

  • інтереси й ідеї окремих дітей
  • інтереси й ідеї групи
  • навчальні теми
  • ідеї, що виникли
  • проблеми або занепокоєння, що витікають з відгуків або групових обговорень.

Новий освітній простір НУШ: початкова школа

НУШ: від початку до 2029 року

НУШ та інноваційні технології в початковій школі

Ранкові зустрічі поліпшують взаємини між дітьми й дорослими у класі, формують відчуття спільноти. Учитель виконує роль фасилітатора, тому зустрічі набувають інтерактивного й невимушеного формату.

Щоденні ранкові зустрічі створюють у класі хороший настрій, навчають дітей взаємної поваги й позитивного ставлення одне до одного, формують цілісний колектив.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3256

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219990

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432151