Як проводити ранкові зустрічі з учнями
Запитання
Як проводити ранкові зустрічі з учнями початкової школи?
Відповідь
Ранкові зустрічі з учнями в початковій школі слід проводити щодня. Вони тривають 15-25 хв на початку дня й дають змогу створити позитивну атмосферу в учнівській спільноті на весь навчальний день у школі. Це обов’язкова зустріч, яка входить у часові межі уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
Учитель початкових класів має проводити ранкові зустрічі на першому за розкладом уроці, навіть якщо це не урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
Як скласти розклад уроків для учнів початкової школи
Діти мають сісти, привітатися, розповісти про свій настрій. Після цього взяти участь у короткій груповій вправі, спрямованій розвивати почуття команди та відчуття єдності.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоб представити навчальні завдання дня. При цьому вчитель має враховувати:
- інтереси й ідеї окремих дітей
- інтереси й ідеї групи
- навчальні теми
- ідеї, що виникли
- проблеми або занепокоєння, що витікають з відгуків або групових обговорень.
Новий освітній простір НУШ: початкова школа
НУШ та інноваційні технології в початковій школі
Ранкові зустрічі поліпшують взаємини між дітьми й дорослими у класі, формують відчуття спільноти. Учитель виконує роль фасилітатора, тому зустрічі набувають інтерактивного й невимушеного формату.
Щоденні ранкові зустрічі створюють у класі хороший настрій, навчають дітей взаємної поваги й позитивного ставлення одне до одного, формують цілісний колектив.
В електронному журналі
- Стандарти і рекомендації щодо внутрішньої системи забезпечення якості загальної середньої освіти:
- Відмітки вчителя у зошиті першокласника
- Функціонування груп подовженого дня у запитаннях і відповідях
- П’ять ігор для перевірки домашніх завдань у початковій школі
- Розвиток пізнавальної сфери молодшого школяра: що слід знати вчителю