Які ключові компетентності Нової української школи

23261

Запитання

Яких компетентностей має набути учень Нової української школи і чому?

Відповідь

Нинішня освітня реформа спрямована на підвищення якості освіти.

Серед чинників, які цьому очікувано сприятимуть, — упровадження методик особистісно й компетентнісно орієнтованого навчання, виховання та розвитку молодших учнів. Тому в ключових компонентах Формули Нової української школи — новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей.

12 запитань і відповідей про атестацію

Державні стандарти загальної середньої освіти визначають вимоги до:

  • обов’язкових результатів навчання

здобувача загальної середньої освіти відповідного рівня

  • компетентностей

За статтею 32 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV (у редакції Закону України від 05.09.2017 № 2145-VIII)

Компетентностей, потрібних учневі початкової школи для успішної самореалізації в суспільстві, визначено 10.

10 компетентностей Нової української школи10 компетентностей учня Нової української школи

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
  2. Спілкування іноземними мовами
  3. Математична грамотність
  4. Компетентності в природничих науках і технологіях
  5. Інформаційно-цифрова компетентність
  6. Уміння вчитися впродовж життя
  7. Соціальні і громадянські компетентності
  8. Підприємливість
  9. Загальнокультурна грамотність
  10. Екологічна грамотність і здорове життя.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22149

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
266569

Магія шкільного розкладу: як створити графік, що працює на учнів та вчителів

Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
128358

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
174