Які ключові компетентності Нової української школи

23694

Запитання

Яких компетентностей має набути учень Нової української школи і чому?

Відповідь

Нинішня освітня реформа спрямована на підвищення якості освіти.

Серед чинників, які цьому очікувано сприятимуть, — упровадження методик особистісно й компетентнісно орієнтованого навчання, виховання та розвитку молодших учнів. Тому в ключових компонентах Формули Нової української школи — новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей.

12 запитань і відповідей про атестацію

Державні стандарти загальної середньої освіти визначають вимоги до:

  • обов’язкових результатів навчання

здобувача загальної середньої освіти відповідного рівня

  • компетентностей

За статтею 32 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV (у редакції Закону України від 05.09.2017 № 2145-VIII)

Компетентностей, потрібних учневі початкової школи для успішної самореалізації в суспільстві, визначено 10.

10 компетентностей Нової української школи10 компетентностей учня Нової української школи

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
  2. Спілкування іноземними мовами
  3. Математична грамотність
  4. Компетентності в природничих науках і технологіях
  5. Інформаційно-цифрова компетентність
  6. Уміння вчитися впродовж життя
  7. Соціальні і громадянські компетентності
  8. Підприємливість
  9. Загальнокультурна грамотність
  10. Екологічна грамотність і здорове життя.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1018

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3545

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220462