Які ключові компетентності Нової української школи

23592

Запитання

Яких компетентностей має набути учень Нової української школи і чому?

Відповідь

Нинішня освітня реформа спрямована на підвищення якості освіти.

Серед чинників, які цьому очікувано сприятимуть, — упровадження методик особистісно й компетентнісно орієнтованого навчання, виховання та розвитку молодших учнів. Тому в ключових компонентах Формули Нової української школи — новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей.

12 запитань і відповідей про атестацію

Державні стандарти загальної середньої освіти визначають вимоги до:

  • обов’язкових результатів навчання

здобувача загальної середньої освіти відповідного рівня

  • компетентностей

За статтею 32 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV (у редакції Закону України від 05.09.2017 № 2145-VIII)

Компетентностей, потрібних учневі початкової школи для успішної самореалізації в суспільстві, визначено 10.

10 компетентностей Нової української школи10 компетентностей учня Нової української школи

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
  2. Спілкування іноземними мовами
  3. Математична грамотність
  4. Компетентності в природничих науках і технологіях
  5. Інформаційно-цифрова компетентність
  6. Уміння вчитися впродовж життя
  7. Соціальні і громадянські компетентності
  8. Підприємливість
  9. Загальнокультурна грамотність
  10. Екологічна грамотність і здорове життя.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3144

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219825

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431982

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272153

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128436