Як залучити до обговорення найбільшу кількість учасників

484
Теми:

Запитання

Дискусії, обговорення в закладах освіти — звичне явище. Однак не всі долучаються до процесу. Як задіяти в обговоренні всіх учасників?

Відповідь

Завдання керівника — обрати правильні методи для обговорення тої чи тої робочої ситуації та побудувати план дій так, аби згуртувати колектив.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Щоб залучити до процесу обговорення всіх учасників, можна скористатися методом MeWeUs.

Як діє метод

Проведіть обговорення у груповому форматі у три етапи:

Me

  • Я, особисто
  • Кожен відповідає на запитання/складає план самостійно

We

  • Ми, в мінігрупах
  • Учасники обговорюють відповіді/плани в мінігрупах
  • Зміна мінігруп

Us

  • Ми, вся група
  • Об’єднуємо в один план список дій
  • Візуалізуємо

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12418

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А токож, коли буде проходити кожен етап сертифікації.
73221

Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день

Презентацію можна продемонструвати на екрані для всієї аудиторії, надіслати особисто та навіть додати у свій блог. У будь-якому випадку педагог прагне зробити її гарною, а отже витрачає на це багато часу. Скористайтеся порадами, щоб оформити презентацію швидко та якісно
4117

Мотивація до самоосвіти вчителів

Характерна ознака професії вчителя — необхідність професійного розвитку упродовж усього періоду фахової діяльності. Поняття «професійний розвиток» визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового й систематичного перегляду вже наявного практичного досвіду
18025