Відповідь
Атестаційні листи: алгоритм роботи
Вимоги знаходимо у ст. 38 Закону про повну загальну середню освіту.
Посаду керівника закладу загальної середньої освіти — незалежно від підпорядкування, типу і форми власності — може обіймати особа, яка:
- є громадянином України
- вільно володіє держаною мовою
- здобула вищу освіту ступеня не нижче магістра (не обов’язково педагогічну)
- стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше 3-х років
- має організаторські здібності та задовільний стан фізичного та психічного здоров’я*
КМУ вніс зміни до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку. Підготували для вас шпаргалку з підказками.
Зауважте!
Не може обіймати посаду керівника особа, яка:
- є недієздатною або з обмеженою цивільною дієздатністю
- має судимість
- позбавлена права обіймати відповідну посаду
- визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
- підпадає під заборону відповідно до Закону про очищення влади
Вимоги прописує засновник у Положенні про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти.
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті