Як розподілити навантаження вихователів груп компенсуючого типу

2005

Запитання

У дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу розподіляють навантаження вихователів на новий навчальний рік. Як розрахувати кількість годин тижневого педагогічного навантаження вихователів 6-групового дошкільного закладу компенсуючого типу з 12-годинним режимом роботи?

Відповідь

На ставку тижневе навантаження вихователя ДНЗ (групи):

  • компенсуючого типу — 25 год.
  • загального типу — 30 год.

На відміну від норм навантаження педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, яке залежить від кількості годин, передбачених робочим навчальним планом, тижневе навантаження педагогічного працівника ДНЗ залежить від штатних одиниць, передбачених штатним розписом.

Кiлькiсть штатних одиниць вихователiв залежить вiд таких критеріїв, як:

Для дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу розрахунок кількості штатних одиниць вихователів наведено у листі МОН України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 18.01.2011 № 1/9-114, № 02-8/100:

При 12-годинній роботі ДНЗ кількість вихователів з урахуванням 20 хв. на передачу змін становитиме:

2,47 (ос.) × 6 (груп) = 14,82 (шт. од.)

З огляду на те що кількість годин на ставку становить 25 год. на тиждень, загальна кількість годин роботи вихователів становитиме:

14,82 (шт. од.) × 25 (год) = 370,5 (год/шт. од.).

Зазначена кількість годин має бути розподілена між педагогічним персоналом закладу.

Подібне запитання:

Штатним розписом дошкільного навчального закладу для п’яти груп з 9-годинним перебуванням дітей за 5-денного робочого тижня передбачено 7,75 ставок вихователів. Як обчислювати 20 хв. для передачі зміни вихователями, щоб правильно відображати їх у табелі обліку використання робочого часу?

І відповідь на нього за посиланням

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
5030

Тарифікаційний список педагогів: що і як заповнювати

Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.
49019

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
7792

Відображаємо робочий час вихователів у табелі обліку і тарифікаційному списку

Норми нового Закону про дошкільну освіту та підзаконних актів слід враховувати під час відображення робочого часу вихователя в тарифікаційному списку, графіку роботи, табелі обліку використання робочого часу. З’ясуємо, як саме
27223

Табель обліку використання робочого часу в закладі освіти: правила ведення

Табель обліку використання робочого часу щомісяця складають на всіх працівників закладу освіти. Розглянемо особливості ведення документа, дані якого ураховують під час обчислення заробітної плати та заповнення форм державних статистичних спостережень
50006