Як розподілити навантаження вихователів груп компенсуючого типу

1491

Запитання

У дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу розподіляють навантаження вихователів на новий навчальний рік. Як розрахувати кількість годин тижневого педагогічного навантаження вихователів 6-групового дошкільного закладу компенсуючого типу з 12-годинним режимом роботи?

Відповідь

На ставку тижневе навантаження вихователя ДНЗ (групи):

  • компенсуючого типу — 25 год.
  • загального типу — 30 год.

На відміну від норм навантаження педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, яке залежить від кількості годин, передбачених робочим навчальним планом, тижневе навантаження педагогічного працівника ДНЗ залежить від штатних одиниць, передбачених штатним розписом.

Кiлькiсть штатних одиниць вихователiв залежить вiд таких критеріїв, як:

Для дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу розрахунок кількості штатних одиниць вихователів наведено у листі МОН України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 18.01.2011 № 1/9-114, № 02-8/100:

При 12-годинній роботі ДНЗ кількість вихователів з урахуванням 20 хв. на передачу змін становитиме:

2,47 (ос.) × 6 (груп) = 14,82 (шт. од.)

З огляду на те що кількість годин на ставку становить 25 год. на тиждень, загальна кількість годин роботи вихователів становитиме:

14,82 (шт. од.) × 25 (год) = 370,5 (год/шт. од.).

Зазначена кількість годин має бути розподілена між педагогічним персоналом закладу.

Подібне запитання:

Штатним розписом дошкільного навчального закладу для п’яти груп з 9-годинним перебуванням дітей за 5-денного робочого тижня передбачено 7,75 ставок вихователів. Як обчислювати 20 хв. для передачі зміни вихователями, щоб правильно відображати їх у табелі обліку використання робочого часу?

І відповідь на нього за посиланням

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5595