Як розподілити навантаження вихователів груп компенсуючого типу

2077

Запитання

У дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу розподіляють навантаження вихователів на новий навчальний рік. Як розрахувати кількість годин тижневого педагогічного навантаження вихователів 6-групового дошкільного закладу компенсуючого типу з 12-годинним режимом роботи?

Відповідь

На ставку тижневе навантаження вихователя ДНЗ (групи):

  • компенсуючого типу — 25 год.
  • загального типу — 30 год.

На відміну від норм навантаження педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, яке залежить від кількості годин, передбачених робочим навчальним планом, тижневе навантаження педагогічного працівника ДНЗ залежить від штатних одиниць, передбачених штатним розписом.

Кiлькiсть штатних одиниць вихователiв залежить вiд таких критеріїв, як:

Для дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу розрахунок кількості штатних одиниць вихователів наведено у листі МОН України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 18.01.2011 № 1/9-114, № 02-8/100:

При 12-годинній роботі ДНЗ кількість вихователів з урахуванням 20 хв. на передачу змін становитиме:

2,47 (ос.) × 6 (груп) = 14,82 (шт. од.)

З огляду на те що кількість годин на ставку становить 25 год. на тиждень, загальна кількість годин роботи вихователів становитиме:

14,82 (шт. од.) × 25 (год) = 370,5 (год/шт. од.).

Зазначена кількість годин має бути розподілена між педагогічним персоналом закладу.

Подібне запитання:

Штатним розписом дошкільного навчального закладу для п’яти груп з 9-годинним перебуванням дітей за 5-денного робочого тижня передбачено 7,75 ставок вихователів. Як обчислювати 20 хв. для передачі зміни вихователями, щоб правильно відображати їх у табелі обліку використання робочого часу?

І відповідь на нього за посиланням

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8501

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
6958

Тарифікаційний список педагогів: що і як заповнювати

Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.
52863