Як прийняти на екстернат учня, який з поважних причин не може пройти річне оцінювання

1217

Запитання

Який порядок прийому на екстернат учнів, які не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти чи пройти річне оцінювання через проживання на тимчасово окупованій території?

Відповідь

Порядок організації екстернату визначає Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160.

У ньому врегульовано порядок вступу на екстернат, зокрема осіб, які не можуть відвідувати заклади освіти чи пройти річне оцінювання через проживання (перебування) на територіях:

  • неконтрольованих, тимчасово окупованих;
  • населених пунктів на лінії зіткнення;
  • на яких встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану.

Переселенці та особи, які мешкають на таких територіях, мають преференцію подавати заяву про вступ на екстернат:

  • будь-коли протягом календарного року;
  • скановану, факсом, електронною поштою абощо;
  • за підписом родичів чи інших повнолітніх осіб, які хоч і не є законними представниками неповнолітніх переселенців.

Якщо переселенець чи особа, які мешкають на вказаних територіях, не може документально підтвердити свій освітній рівень, результати оцінювання, то:

  • керівник ЗЗСО наказом створює комісію, затверджує її склад, а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів; 
  • комісія за результатами виконання завдань з навчальних предметів складає протокол оцінювання результатів навчання екстерна.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1095

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5722