Як прийняти на екстернат учня, який з поважних причин не може пройти річне оцінювання

1236

Запитання

Який порядок прийому на екстернат учнів, які не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти чи пройти річне оцінювання через проживання на тимчасово окупованій території?

Відповідь

Порядок організації екстернату визначає Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160.

У ньому врегульовано порядок вступу на екстернат, зокрема осіб, які не можуть відвідувати заклади освіти чи пройти річне оцінювання через проживання (перебування) на територіях:

  • неконтрольованих, тимчасово окупованих;
  • населених пунктів на лінії зіткнення;
  • на яких встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану.

Переселенці та особи, які мешкають на таких територіях, мають преференцію подавати заяву про вступ на екстернат:

  • будь-коли протягом календарного року;
  • скановану, факсом, електронною поштою абощо;
  • за підписом родичів чи інших повнолітніх осіб, які хоч і не є законними представниками неповнолітніх переселенців.

Якщо переселенець чи особа, які мешкають на вказаних територіях, не може документально підтвердити свій освітній рівень, результати оцінювання, то:

  • керівник ЗЗСО наказом створює комісію, затверджує її склад, а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів; 
  • комісія за результатами виконання завдань з навчальних предметів складає протокол оцінювання результатів навчання екстерна.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53953

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655