Як прийняти на екстернат учня, який з поважних причин не може пройти річне оцінювання

1032

Запитання

Який порядок прийому на екстернат учнів, які не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти чи пройти річне оцінювання через проживання на тимчасово окупованій території?

Відповідь

Порядок організації екстернату визначає Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160.

У ньому врегульовано порядок вступу на екстернат, зокрема осіб, які не можуть відвідувати заклади освіти чи пройти річне оцінювання через проживання (перебування) на територіях:

  • неконтрольованих, тимчасово окупованих;
  • населених пунктів на лінії зіткнення;
  • на яких встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану.

Переселенці та особи, які мешкають на таких територіях, мають преференцію подавати заяву про вступ на екстернат:

  • будь-коли протягом календарного року;
  • скановану, факсом, електронною поштою абощо;
  • за підписом родичів чи інших повнолітніх осіб, які хоч і не є законними представниками неповнолітніх переселенців.

Якщо переселенець чи особа, які мешкають на вказаних територіях, не може документально підтвердити свій освітній рівень, результати оцінювання, то:

  • керівник ЗЗСО наказом створює комісію, затверджує її склад, а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів; 
  • комісія за результатами виконання завдань з навчальних предметів складає протокол оцінювання результатів навчання екстерна.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168971

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71948

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8144

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35128