Як прийняти на екстернат учня, який з поважних причин не може пройти річне оцінювання

1176

Запитання

Який порядок прийому на екстернат учнів, які не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти чи пройти річне оцінювання через проживання на тимчасово окупованій території?

Відповідь

Порядок організації екстернату визначає Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160.

У ньому врегульовано порядок вступу на екстернат, зокрема осіб, які не можуть відвідувати заклади освіти чи пройти річне оцінювання через проживання (перебування) на територіях:

  • неконтрольованих, тимчасово окупованих;
  • населених пунктів на лінії зіткнення;
  • на яких встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану.

Переселенці та особи, які мешкають на таких територіях, мають преференцію подавати заяву про вступ на екстернат:

  • будь-коли протягом календарного року;
  • скановану, факсом, електронною поштою абощо;
  • за підписом родичів чи інших повнолітніх осіб, які хоч і не є законними представниками неповнолітніх переселенців.

Якщо переселенець чи особа, які мешкають на вказаних територіях, не може документально підтвердити свій освітній рівень, результати оцінювання, то:

  • керівник ЗЗСО наказом створює комісію, затверджує її склад, а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів; 
  • комісія за результатами виконання завдань з навчальних предметів складає протокол оцінювання результатів навчання екстерна.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
113

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81772

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76947

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53599

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19136