Як вивести річну оцінку

709

Запитання

Як вивести річну оцінку та скоригувати семестрове й річне оцінювання?

Відповідь

Питання оцінювання результатів навчання роз’яснено в листі МОН від 14.03.2025 № 1/4895-25. Зокрема, в ньому ідеться про нюанси семестрового та річного оцінювання учнів.

Річну оцінку виставляють на підставі семестрових оцінок за I та II семестри або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка може бути середнім арифметичним оцінок за I та II семестри. Підсумкову комплексну роботу за рік не проводять.

Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Семестрове оцінювання можна коригувати за окремими групами результатів. Для цього учень за бажанням проходить повторне оцінювання за однією або кількома групами результатів. Навіть у разі проведення комплексної роботи можна запропонувати учню скоригувати оцінку, виконавши завдання, які охоплюють оцінювання лише певної групи результатів. Результати такого оцінювання виставляють в окремі стовпці журналу, поруч із семестровими за групами результатів, наприклад «Скоригована ГР1».

Під час обчислення загальної скоригованої семестрової оцінки вираховують середнє арифметичне за всіма групами результатів і виставляють скориговану оцінку в колонку без дати з написом «Скоригована» поруч зі стовпцем «I семестр» або «II семестр». Стовпці для виставлення скоригованих оцінок відводять у журналі навіть за відсутності учнів, які виявили бажання коригувати їх.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
169604

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
217824