Профільна освіта дитини з ООП у закладі загальної середньої освіти

1727
Автор
заступник начальника управління — начальник відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

Чи може дитина з ООП здобувати в закладі загальної середньої освіти профільну середню освіту

Відповідь

Детальний матеріал

Практика управління закладом освіти

Переглянути

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів органи державної влади та органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють необхідні умови для здобуття освіти нарівні з іншими особами (ст. 19, 20 Закону України «Про освіту»).

Організація інклюзивного навчання у закладах освіти на відповідних рівнях освіти здійснюється відповідно до порядків, затверджених КМУ (ст. 20 Закон України «Про освіту»). Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» затверджено постановою КМУ від 15.09.2021 № 957.

Отже, дитина з особливими освітніми потребами може здобувати профільну середню освіту (10—11 класи) у закладі загальної середньої освіти шляхом інклюзивного навчання.

Керівник закладу освіти на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників учня та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, який надає інклюзивно-ресурсний центр, утворює інклюзивний клас та організовує інклюзивне навчання з урахуванням рівня підтримки, рекомендованого ІРЦ (п. 5 Порядку організації інклюзивного навчання).

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264539

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2409

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11643

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
104090