Профільна освіта дитини з ООП у закладі загальної середньої освіти

254
Автор
заступник директора департаменту — начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

Чи може дитина з ООП здобувати в закладі загальної середньої освіти профільну середню освіту

Відповідь

Детальний матеріал

Практика управління закладом освіти

Переглянути

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів органи державної влади та органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють необхідні умови для здобуття освіти нарівні з іншими особами (ст. 19, 20 Закону України «Про освіту»).

Організація інклюзивного навчання у закладах освіти на відповідних рівнях освіти здійснюється відповідно до порядків, затверджених КМУ (ст. 20 Закон України «Про освіту»). Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» затверджено постановою КМУ від 15.09.2021 № 957.

Отже, дитина з особливими освітніми потребами може здобувати профільну середню освіту (10—11 класи) у закладі загальної середньої освіти шляхом інклюзивного навчання.

Керівник закладу освіти на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників учня та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, який надає інклюзивно-ресурсний центр, утворює інклюзивний клас та організовує інклюзивне навчання з урахуванням рівня підтримки, рекомендованого ІРЦ (п. 5 Порядку організації інклюзивного навчання).

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2272

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатись у школі на два роки більше. А щоб налагодити взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами, скористайтеся ізотерапевтичними техніками.
20752