Чи можна списувати овочі, що зіпсувалися у дошкільному закладі

19483

Запитання

Овочі, які заготовили для харчування дітей в дошкільному навчальному закладі - що врахувати

Відповідь

Плата за харчування дітей: чи знаєте вимоги

Стан овочів при зберіганні необхідно контролювати раз-два на тиждень.

Така частота перевірки визначена пунктом 4.17 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227.

Зіпсовані овочі слід негайно видаляти з комори чи складу дошкільного закладу.

Якщо виявлено псування продуктів, комісія з бракеражу дошкільного закладу складає акт. У ньому зазначають:

  • час складання
  • назву закладу
  • прізвища і посади осіб, які брали участь у вибраковуванні недоброякісних продуктів харчування
  • реквізити постачальника
  • вид, номер і дату супровідних документів, разом з якими надійшли продукти харчування
  • інші дані, що необхідні для докладнішої характеристики продуктів
  • причини псування продуктів.

На підставі акта овочі списують.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76632

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8257

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
51445