3D-принтери, VR-обладнання та цифрові лабораторії: як мають виглядати сучасні класи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН винесло на громадське обговорення оновлений перелік обладнання для шкіл та STEM-лабораторій

Цифрові лабораторії та STEM-оснащення

Міністерство освіти і науки України оголосило громадське обговорення проєкту Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Документ визначає стандарти матеріально-технічного забезпечення шкіл, і його вже оприлюднено на офіційному сайті МОН.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Проєкт розробила спеціальна робоча група при МОН за участі експертів та фахівців освітнього середовища. У документі враховано сучасні освітні технології, компетентнісний підхід та вимоги мовного законодавства.

Типовий перелік містить вимоги до:

  • обладнання загального призначення та мультимедійного оснащення;
  • навчальних кабінетів математичної, природничої та технологічної освітніх галузей;
  • технічного забезпечення STEM-лабораторій.

Особливу увагу приділено сумісності обладнання та технічним характеристикам таких засобів, як:

  • 3D-принтери й сканери;
  • цифрові лабораторії;
  • роботи та навчальні конструктори;
  • VR-обладнання;
  • електронні освітні ресурси.

Зауваження та пропозиції до проєкту можна надсилати до 17 травня 2025 року на електронні адреси: [email protected] або [email protected]

Також залишити коментарі можна через вебплатформу «е-Дем».

Після завершення обговорення МОН оприлюднить результати протягом двох тижнів. Участь у формуванні сучасного освітнього простору може взяти кожен зацікавлений.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді