3D-принтери, VR-обладнання та цифрові лабораторії: як мають виглядати сучасні класи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН винесло на громадське обговорення оновлений перелік обладнання для шкіл та STEM-лабораторій

Цифрові лабораторії та STEM-оснащення

Міністерство освіти і науки України оголосило громадське обговорення проєкту Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Документ визначає стандарти матеріально-технічного забезпечення шкіл, і його вже оприлюднено на офіційному сайті МОН.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Проєкт розробила спеціальна робоча група при МОН за участі експертів та фахівців освітнього середовища. У документі враховано сучасні освітні технології, компетентнісний підхід та вимоги мовного законодавства.

Типовий перелік містить вимоги до:

  • обладнання загального призначення та мультимедійного оснащення;
  • навчальних кабінетів математичної, природничої та технологічної освітніх галузей;
  • технічного забезпечення STEM-лабораторій.

Особливу увагу приділено сумісності обладнання та технічним характеристикам таких засобів, як:

  • 3D-принтери й сканери;
  • цифрові лабораторії;
  • роботи та навчальні конструктори;
  • VR-обладнання;
  • електронні освітні ресурси.

Зауваження та пропозиції до проєкту можна надсилати до 17 травня 2025 року на електронні адреси: [email protected] або [email protected]

Також залишити коментарі можна через вебплатформу «е-Дем».

Після завершення обговорення МОН оприлюднить результати протягом двох тижнів. Участь у формуванні сучасного освітнього простору може взяти кожен зацікавлений.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7105

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3152

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
789

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274184

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді