Шмигаль відповів на петицію про зарплати вчителям: чому петицію про 1000$ для освітян відхилили

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
«Потребуватиме додаткових видатків», — Шмигаль відповів на петицію про підвищення зарплати вчителям

Петиція про підвищення зарплат вчителям

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль надав відповідь на електронну петицію щодо підвищення заробітної плати педагогічним працівникам. Відповідь оприлюднено на сайті Кабінету Міністрів України.

Про новий профстандарт для вчителя

Петицію, авторкою якої є Надія Коток, було зареєстровано 15 січня 2025 року. У ній пропонувалося встановити зарплату вчителям на рівні 1000–1500 доларів, як у європейських країнах. 

Серед аргументів — перевантаженість працівників освіти, висока відповідальність професії, інфляція, плинність кадрів і відставання вчительських окладів від середнього рівня по країні.

У відповіді Прем’єр-міністр підкреслив, що в умовах воєнного стану суттєве підвищення заробітної плати є складним через обмеженість ресурсів. 

«Зазначене підвищення потребуватиме значних додаткових видатків з бюджетів усіх рівнів, що під час воєнного стану проблематично, оскільки всі власні надходження бюджету спрямовуються на потреби Сил безпеки та оборони», — йдеться у відповіді Шмигаля.

Водночас він повідомив, що уряд вживає заходів для поетапного збільшення оплати праці освітян. 

Зокрема, з 1 січня 2025 року вчителі отримують щомісячну доплату у розмірі 1300 гривень. А з 1 вересня і до кінця календарного року, в якому скасують воєнний стан, ця доплата зросте до 2600 гривень.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
469

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110731

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді