МОН запрошує до обговорення нових правил психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в ЗЗСО

Оновлення правил роботи з дітьми з ООП

Міністерство освіти і науки України пропонує громадськості ознайомитися та надати пропозиції до проєкту нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Проєкт документа розроблено з метою приведення нормативної бази у відповідність до чинного законодавства. У ньому визначено основні принципи, завдання, функції та організаційні засади роботи команди супроводу, яка забезпечує підтримку дітей з особливими освітніми потребами.

Серед ключових понять, які врегульовує положення:

  • адаптація — зміна методів навчання без зміни змісту;
  • модифікація — зміна змісту програмового матеріалу відповідно до потреб учня;
  • оцінка потреб у підтримці — визначення необхідності додаткової підтримки у навчальному процесі.

Заклади загальної середньої освіти на основі примірного документа мають розробити власне положення про команду супроводу. Персональний склад таких команд затверджуватиме керівник закладу.

Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються у довільній формі до 12 травня 2025 року на електронну пошту: [email protected].

Результати обговорення будуть оприлюднені на сайті МОН у період з 19 по 23 травня 2025 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81706

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76632

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53443

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19105

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130980

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді