МОН запрошує до обговорення нових правил психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в ЗЗСО

Оновлення правил роботи з дітьми з ООП

Міністерство освіти і науки України пропонує громадськості ознайомитися та надати пропозиції до проєкту нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Проєкт документа розроблено з метою приведення нормативної бази у відповідність до чинного законодавства. У ньому визначено основні принципи, завдання, функції та організаційні засади роботи команди супроводу, яка забезпечує підтримку дітей з особливими освітніми потребами.

Серед ключових понять, які врегульовує положення:

  • адаптація — зміна методів навчання без зміни змісту;
  • модифікація — зміна змісту програмового матеріалу відповідно до потреб учня;
  • оцінка потреб у підтримці — визначення необхідності додаткової підтримки у навчальному процесі.

Заклади загальної середньої освіти на основі примірного документа мають розробити власне положення про команду супроводу. Персональний склад таких команд затверджуватиме керівник закладу.

Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються у довільній формі до 12 травня 2025 року на електронну пошту: [email protected].

Результати обговорення будуть оприлюднені на сайті МОН у період з 19 по 23 травня 2025 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
469

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110731

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді