МОН запрошує до обговорення нових правил психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами
Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму
Міністерство освіти і науки України пропонує громадськості ознайомитися та надати пропозиції до проєкту нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок
Проєкт документа розроблено з метою приведення нормативної бази у відповідність до чинного законодавства. У ньому визначено основні принципи, завдання, функції та організаційні засади роботи команди супроводу, яка забезпечує підтримку дітей з особливими освітніми потребами.
Серед ключових понять, які врегульовує положення:
- адаптація — зміна методів навчання без зміни змісту;
- модифікація — зміна змісту програмового матеріалу відповідно до потреб учня;
- оцінка потреб у підтримці — визначення необхідності додаткової підтримки у навчальному процесі.
Заклади загальної середньої освіти на основі примірного документа мають розробити власне положення про команду супроводу. Персональний склад таких команд затверджуватиме керівник закладу.
Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються у довільній формі до 12 травня 2025 року на електронну пошту: [email protected].
Результати обговорення будуть оприлюднені на сайті МОН у період з 19 по 23 травня 2025 року.