МОН запрошує до обговорення нових правил психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в ЗЗСО

Оновлення правил роботи з дітьми з ООП

Міністерство освіти і науки України пропонує громадськості ознайомитися та надати пропозиції до проєкту нової редакції Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Проєкт документа розроблено з метою приведення нормативної бази у відповідність до чинного законодавства. У ньому визначено основні принципи, завдання, функції та організаційні засади роботи команди супроводу, яка забезпечує підтримку дітей з особливими освітніми потребами.

Серед ключових понять, які врегульовує положення:

  • адаптація — зміна методів навчання без зміни змісту;
  • модифікація — зміна змісту програмового матеріалу відповідно до потреб учня;
  • оцінка потреб у підтримці — визначення необхідності додаткової підтримки у навчальному процесі.

Заклади загальної середньої освіти на основі примірного документа мають розробити власне положення про команду супроводу. Персональний склад таких команд затверджуватиме керівник закладу.

Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються у довільній формі до 12 травня 2025 року на електронну пошту: [email protected].

Результати обговорення будуть оприлюднені на сайті МОН у період з 19 по 23 травня 2025 року.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг якості освіти у ЗЗСО

Які види, методи та форми моніторингу якості освіти є? Хто може ініціювати та проводити моніторинг якості освіти?
33584

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5379

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
97180

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
104292

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді