Безпека для школярів: як заклади освіти можуть отримати державне фінансування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Оголошення щодо розподілу субвенції з державного бюджету на облаштування укриттів у закладах, що надають загальну середню освіту

Облаштування укриттів у школах


Міністерство освіти і науки України, керуючись Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та відповідно до Порядку і умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на впровадження публічного інвестиційного проєкту щодо створення безпечного середовища в закладах загальної середньої освіти (зокрема, облаштування укриттів), оголошує про початок відбору проєктів. Відбір проводиться для формування переліку об'єктів та подальшого розподілу субвенції.

Співпраця з органами громадського самоврядування

Згідно з чинними нормативними документами, фінансування може бути спрямоване виключно на:

  • будівництво нових захисних споруд цивільного захисту або споруд подвійного призначення у закладах освіти;
  • реконструкцію чи капітальний ремонт існуючих об'єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, які можуть бути адаптовані для використання як укриття відповідно до вимог чинного законодавства та державних будівельних норм.

Субвенція надається військовим (військово-морським, військово-спортивним) ліцеям та ліцеям із посиленою військово-фізичною підготовкою, а також іншим закладам загальної середньої освіти, які відповідають наступним критеріям:

  • загальна кількість учнів не менше 200 осіб (без урахування філій);
  • для закладів з меншою чисельністю учнів — якщо вони є єдиними в територіальній громаді з можливістю очного або змішаного навчання, та організованим підвезенням учнів з інших навчальних закладів;
  • заклади, що беруть участь в експериментальному проєкті щодо безпеки освітнього середовища в умовах воєнного стану.

Заклади, які подають заявки на фінансування, повинні відповідати таким вимогам:

✔️освітній процес відбувається у змішаному або дистанційному форматі;

✔️розташовані в громадах, що мають високий або помірний рівень ризику за критеріями безпеки освітнього процесу;

✔️будівлі не мають суттєвих пошкоджень або вже були відновлені;

✔️проєкт спрямований на розширення можливостей для очного навчання та відповідності укриттів сучасним нормативним вимогам;

✔️заклад потребує нового будівництва або реконструкції захисних споруд;

✔️наявна відповідна проєктна документація та експертні висновки;

✔️реалізація проєкту має бути завершена до кінця 2025 року.

Фінансування з державного бюджету передбачає обов’язкове співфінансування з місцевих бюджетів відповідно до визначених умов.

Органи місцевого самоврядування та військові адміністрації повинні подавати заявки через Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему DREAM. Обласні та міські адміністрації аналізують подані проєкти та здійснюють додатковий розподіл балів.

Ключові етапи відбору:

  • Прийом заявок — з 24 по 27 березня 2025 року.
  • Аналіз та розподіл додаткових балів — з 28 березня по 3 квітня 2025 року.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітня субвенція у 2025 році: який розподіл коштів

Освітня субвенція — це один із трансфертів, що отримують місцеві бюджети з державного бюджету на спільні цільові програми. Про обсяги освітньої субвенції та перелік витрат, на які можна витрачати кошти субвенції — у цьому огляді.
2792

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35363

Моніторинг якості освіти у ЗЗСО

Які види, методи та форми моніторингу якості освіти є? Хто може ініціювати та проводити моніторинг якості освіти?
33490

Що таке педагогічна діагностика та які критерії оцінювання досягнень дітей важливі

Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
34355

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді