Безпека для школярів: як заклади освіти можуть отримати державне фінансування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Оголошення щодо розподілу субвенції з державного бюджету на облаштування укриттів у закладах, що надають загальну середню освіту

Облаштування укриттів у школах


Міністерство освіти і науки України, керуючись Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та відповідно до Порядку і умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на впровадження публічного інвестиційного проєкту щодо створення безпечного середовища в закладах загальної середньої освіти (зокрема, облаштування укриттів), оголошує про початок відбору проєктів. Відбір проводиться для формування переліку об'єктів та подальшого розподілу субвенції.

Співпраця з органами громадського самоврядування

Згідно з чинними нормативними документами, фінансування може бути спрямоване виключно на:

  • будівництво нових захисних споруд цивільного захисту або споруд подвійного призначення у закладах освіти;
  • реконструкцію чи капітальний ремонт існуючих об'єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, які можуть бути адаптовані для використання як укриття відповідно до вимог чинного законодавства та державних будівельних норм.

Субвенція надається військовим (військово-морським, військово-спортивним) ліцеям та ліцеям із посиленою військово-фізичною підготовкою, а також іншим закладам загальної середньої освіти, які відповідають наступним критеріям:

  • загальна кількість учнів не менше 200 осіб (без урахування філій);
  • для закладів з меншою чисельністю учнів — якщо вони є єдиними в територіальній громаді з можливістю очного або змішаного навчання, та організованим підвезенням учнів з інших навчальних закладів;
  • заклади, що беруть участь в експериментальному проєкті щодо безпеки освітнього середовища в умовах воєнного стану.

Заклади, які подають заявки на фінансування, повинні відповідати таким вимогам:

✔️освітній процес відбувається у змішаному або дистанційному форматі;

✔️розташовані в громадах, що мають високий або помірний рівень ризику за критеріями безпеки освітнього процесу;

✔️будівлі не мають суттєвих пошкоджень або вже були відновлені;

✔️проєкт спрямований на розширення можливостей для очного навчання та відповідності укриттів сучасним нормативним вимогам;

✔️заклад потребує нового будівництва або реконструкції захисних споруд;

✔️наявна відповідна проєктна документація та експертні висновки;

✔️реалізація проєкту має бути завершена до кінця 2025 року.

Фінансування з державного бюджету передбачає обов’язкове співфінансування з місцевих бюджетів відповідно до визначених умов.

Органи місцевого самоврядування та військові адміністрації повинні подавати заявки через Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему DREAM. Обласні та міські адміністрації аналізують подані проєкти та здійснюють додатковий розподіл балів.

Ключові етапи відбору:

  • Прийом заявок — з 24 по 27 березня 2025 року.
  • Аналіз та розподіл додаткових балів — з 28 березня по 3 квітня 2025 року.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275512

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22084

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді