Безпека для школярів: як заклади освіти можуть отримати державне фінансування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Оголошення щодо розподілу субвенції з державного бюджету на облаштування укриттів у закладах, що надають загальну середню освіту

Облаштування укриттів у школах


Міністерство освіти і науки України, керуючись Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та відповідно до Порядку і умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на впровадження публічного інвестиційного проєкту щодо створення безпечного середовища в закладах загальної середньої освіти (зокрема, облаштування укриттів), оголошує про початок відбору проєктів. Відбір проводиться для формування переліку об'єктів та подальшого розподілу субвенції.

Співпраця з органами громадського самоврядування

Згідно з чинними нормативними документами, фінансування може бути спрямоване виключно на:

  • будівництво нових захисних споруд цивільного захисту або споруд подвійного призначення у закладах освіти;
  • реконструкцію чи капітальний ремонт існуючих об'єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, які можуть бути адаптовані для використання як укриття відповідно до вимог чинного законодавства та державних будівельних норм.

Субвенція надається військовим (військово-морським, військово-спортивним) ліцеям та ліцеям із посиленою військово-фізичною підготовкою, а також іншим закладам загальної середньої освіти, які відповідають наступним критеріям:

  • загальна кількість учнів не менше 200 осіб (без урахування філій);
  • для закладів з меншою чисельністю учнів — якщо вони є єдиними в територіальній громаді з можливістю очного або змішаного навчання, та організованим підвезенням учнів з інших навчальних закладів;
  • заклади, що беруть участь в експериментальному проєкті щодо безпеки освітнього середовища в умовах воєнного стану.

Заклади, які подають заявки на фінансування, повинні відповідати таким вимогам:

✔️освітній процес відбувається у змішаному або дистанційному форматі;

✔️розташовані в громадах, що мають високий або помірний рівень ризику за критеріями безпеки освітнього процесу;

✔️будівлі не мають суттєвих пошкоджень або вже були відновлені;

✔️проєкт спрямований на розширення можливостей для очного навчання та відповідності укриттів сучасним нормативним вимогам;

✔️заклад потребує нового будівництва або реконструкції захисних споруд;

✔️наявна відповідна проєктна документація та експертні висновки;

✔️реалізація проєкту має бути завершена до кінця 2025 року.

Фінансування з державного бюджету передбачає обов’язкове співфінансування з місцевих бюджетів відповідно до визначених умов.

Органи місцевого самоврядування та військові адміністрації повинні подавати заявки через Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему DREAM. Обласні та міські адміністрації аналізують подані проєкти та здійснюють додатковий розподіл балів.

Ключові етапи відбору:

  • Прийом заявок — з 24 по 27 березня 2025 року.
  • Аналіз та розподіл додаткових балів — з 28 березня по 3 квітня 2025 року.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282562

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
127

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді