19 000 ноутбуків для українських школярів: міжнародна підтримка дистанційного навчання під час війни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Ефективне дистанційне навчання: понад 19 000 девайсів для українських школярів

Дистанційне навчання українських школярів

Безпека життєдіяльності під час канікул

Міністерство освіти і науки України намагається підтримувати школярів, які через війну втратили можливість навчатися очно. Для забезпечення якісного дистанційного навчання країна отримує нові девайси.

Завдяки Багаторічній програмі стійкості (#MYRPUA), що реалізується за фінансової підтримки Education Cannot Wait, а також у партнерстві з Finn Church Aid, Україна отримала понад 19 000 ноутбуків для школярів.

Як зауважив перший заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець, ці поставки є частиною великої програми підтримки на $21 мільйон, яка передбачає допомогу понад 41 000 дітей.

Перша партія з 8 000 пристроїв уже надійшла до шкіл Дніпропетровської, Запорізької, Донецької та Сумської областей. Це стало можливим завдяки співпраці МОН та міжнародної організації Finn Church Aid (FCA) в межах Коаліції девайсів.

«Мати можливість навчатися, розвиватися та будувати майбутнє — це право кожної дитини, незалежно від обставин. Тут, в Україні, ми працюємо, щоб українські школярі, які вимушено навчаються дистанційно в прифронтових регіонах, мали все необхідне для якісного навчання. Ці ноутбуки допоможуть дітям продовжувати освітній процес і залишатися на зв’язку з учителями та однолітками», — прокоментувала регіональна директорка Finn Church Aid в Україні Патриція Марущак.

Окрім того, під час візиту заступниці міністра освіти і науки Надії Кузьмичової до Сум разом із представниками FCA було передано ноутбуки для дітей, які через війну були змушені залишити свої домівки. Сумська область отримала понад 2 000 пристроїв, що допоможуть учням продовжити навчання в складних умовах.

Відповідна ініціатива є частиною стратегії відновлення освіти в Україні та демонструє важливість міжнародної підтримки у забезпеченні доступу дітей до якісного навчання, незалежно від обставин.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
125

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110494

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді