📢 МОН спростувало інформацію про закриття дистанційних класів і звільнення вчителів
У Міністерстві освіти і науки офіційно спростували інформацію про можливе закриття дистанційних класів і шкіл, зокрема для дітей із тимчасово окупованих територій. Натомість у відомстві наголошують, що робота над покращенням дистанційної освіти триває, і зараз впроваджуються нові підходи до навчання.
Як зауважила заступниця міністра освіти і науки Надія Кузьмичова, МОН ніколи не заявляло про припинення функціонування дистанційних класів. Усі обговорення, які тривали протягом 2024 року, стосувалися якості дистанційної освіти, а не її скасування. Зокрема у МОН акцентують, що питання звільнення вчителів дистанційних класів не розглядається.
«Міністерство освіти та науки жодного разу, на жодному офіційному майданчику ніколи не говорило про закриття чи припинення функціонування дистанційних класів й дистанційних шкіл, як для тимчасово окупованої території, так й для будь-якого іншого закладу», — зазначила заступниця очільника МОН.

Скористайтеся рекомендаціями, що допоможуть вчасно виконувати всі справи й підтримувати гармонійний баланс між роботою та особистим життям. Дізнайтеся, як грамотно розподіляти робочі завдання на день і тиждень, а також як переглянути своє ставлення до складних справ і виконувати їх із задоволенням
Проте посадовиця зауважила, що йдеться про оптимізацію освітнього процесу, адже діти з тимчасово окупованих територій навчаються у дистанційному або індивідуальному форматі, зокрема на сімейній чи екстернатній формі за повними навчальними програмами.
«Ми стикаємося з проблемою перенавантаження в частині, якщо це повноцінні дистанційні класи. Якщо це сімейна, екстернатна форма, то скоріше за все тут ми зустрічаємося не з питанням перенавантаження, але з питанням можливості за таку малу кількість годин — 4–6 на рік опанувати весь матеріал. Якщо в тебе немає підтримки батьків, вчителів, то звісно, що це виглядає трішки формальністю, аніж реальністю», — повідомила Надія Кузьмичова.
У 2024 році було внесено зміни до положення про дистанційну освіту, завдяки чому педагогічний патронаж став доступним для дітей із тимчасово окупованих територій. Це надало можливість учням опановувати навчальний план із фокусом на українознавчі предмети — мову, літературу, історію, які не викладаються в окупованих регіонах. Натомість на такі дисципліни, як математика та фізика, відводиться менше часу, адже їхній зміст залишається незмінним незалежно від мови викладання.
За матеріалами УНН