📢 МОН спростувало інформацію про закриття дистанційних класів і звільнення вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Про звільнення вчителів з дистанційних класів шкіл не йдеться, — МОН

Дистанційне навчання в українських закладах освіти

НМТ / ЗНО 2025

У Міністерстві освіти і науки офіційно спростували інформацію про можливе закриття дистанційних класів і шкіл, зокрема для дітей із тимчасово окупованих територій. Натомість у відомстві наголошують, що робота над покращенням дистанційної освіти триває, і зараз впроваджуються нові підходи до навчання.

Як зауважила заступниця міністра освіти і науки Надія Кузьмичова, МОН ніколи не заявляло про припинення функціонування дистанційних класів. Усі обговорення, які тривали протягом 2024 року, стосувалися якості дистанційної освіти, а не її скасування. Зокрема у МОН акцентують, що питання звільнення вчителів дистанційних класів не розглядається.

«Міністерство освіти та науки жодного разу, на жодному офіційному майданчику ніколи не говорило про закриття чи припинення функціонування дистанційних класів й дистанційних шкіл, як для тимчасово окупованої території, так й для будь-якого іншого закладу», — зазначила заступниця очільника МОН. 

Проте посадовиця зауважила, що йдеться про оптимізацію освітнього процесу, адже діти з тимчасово окупованих територій навчаються у дистанційному або індивідуальному форматі, зокрема на сімейній чи екстернатній формі за повними навчальними програмами.

«Ми стикаємося з проблемою перенавантаження в частині, якщо це повноцінні дистанційні класи. Якщо це сімейна, екстернатна форма, то скоріше за все тут ми зустрічаємося не з питанням перенавантаження, але з питанням можливості за таку малу кількість годин — 4–6 на рік опанувати весь матеріал. Якщо в тебе немає підтримки батьків, вчителів, то звісно, що це виглядає трішки формальністю, аніж реальністю», — повідомила Надія Кузьмичова. 

У 2024 році було внесено зміни до положення про дистанційну освіту, завдяки чому педагогічний патронаж став доступним для дітей із тимчасово окупованих територій. Це надало можливість учням опановувати навчальний план із фокусом на українознавчі предмети — мову, літературу, історію, які не викладаються в окупованих регіонах. Натомість на такі дисципліни, як математика та фізика, відводиться менше часу, адже їхній зміст залишається незмінним незалежно від мови викладання. 

За матеріалами УНН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5283

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
96933

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
102341

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
1275

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді