Коли атестаційна комісія може вивчати практичний досвід педагога?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
За яких умов атестаційна комісія має право вивчати діяльність педагогічного працівника?

Вивчення практичного досвіду педагога

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Як зазначено в абзаці 3 пункту 5 Розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН, у деяких випадках для належного оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника атестаційна комісія МОЖЕ прийняти рішення про вивчення практичного досвіду його роботи.

Тоді в комісії визначають осіб, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, та затверджують графік заходів з вивчення й оцінювання його діяльності та професійних компетентностей.

ЗАЯВА про проведення чергової атестації та ПРОТОКОЛ засідання атестаційної комісії: приклади оформлення з ремарками щодо оновлення форм

Підсумовуючи вищезазначене:

  • Атестаційна комісія має право, але не зобов’язана вивчати практичний досвід педагогічного працівника.
  • Атестаційна комісія визначає осіб із свого складу, які аналізуватимуть досвід роботи педагогічного працівника.
  • Атестаційна комісія для вивчення практичного досвіду педагогічного працівника затверджує графік заходів і, відповідно, знайомить з ним педагогічного працівника.
  • Таким чином члени атестаційної комісії можуть надавати оцінку професійній діяльності педагогічного працівника з дотриманням вищезазначених умов.

Джерело: Лілія Орел

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54104

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді