Коли атестаційна комісія може вивчати практичний досвід педагога?

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
За яких умов атестаційна комісія має право вивчати діяльність педагогічного працівника?

Вивчення практичного досвіду педагога

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Як зазначено в абзаці 3 пункту 5 Розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН, у деяких випадках для належного оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника атестаційна комісія МОЖЕ прийняти рішення про вивчення практичного досвіду його роботи.

Тоді в комісії визначають осіб, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, та затверджують графік заходів з вивчення й оцінювання його діяльності та професійних компетентностей.

ЗАЯВА про проведення чергової атестації та ПРОТОКОЛ засідання атестаційної комісії: приклади оформлення з ремарками щодо оновлення форм

Підсумовуючи вищезазначене:

  • Атестаційна комісія має право, але не зобов’язана вивчати практичний досвід педагогічного працівника.
  • Атестаційна комісія визначає осіб із свого складу, які аналізуватимуть досвід роботи педагогічного працівника.
  • Атестаційна комісія для вивчення практичного досвіду педагогічного працівника затверджує графік заходів і, відповідно, знайомить з ним педагогічного працівника.
  • Таким чином члени атестаційної комісії можуть надавати оцінку професійній діяльності педагогічного працівника з дотриманням вищезазначених умов.

Джерело: Лілія Орел

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Літні канікули – 2025

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
79

Завдання та обов’язки вчителя у посадовій інструкції за новим Профстандартом

З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом
22292

Посилення безпеки закладів освіти: співпраця з поліцією охорони

Розглянемо, як у межах експериментального проєкту в закладах освіти організовують роботу офіцерів Служби освітньої безпеки, чим вона відрізняється від роботи шкільних офіцерів поліції, а також, як діють уповноважений поліцейський, команда реагування закладу освіти
11525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді