Коли атестаційна комісія може вивчати практичний досвід педагога?
Перевірки та інституційний аудит: яка різниця
Як зазначено в абзаці 3 пункту 5 Розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом МОН, у деяких випадках для належного оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника атестаційна комісія МОЖЕ прийняти рішення про вивчення практичного досвіду його роботи.
Тоді в комісії визначають осіб, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, та затверджують графік заходів з вивчення й оцінювання його діяльності та професійних компетентностей.
Підсумовуючи вищезазначене:
- Атестаційна комісія має право, але не зобов’язана вивчати практичний досвід педагогічного працівника.
- Атестаційна комісія визначає осіб із свого складу, які аналізуватимуть досвід роботи педагогічного працівника.
- Атестаційна комісія для вивчення практичного досвіду педагогічного працівника затверджує графік заходів і, відповідно, знайомить з ним педагогічного працівника.
- Таким чином члени атестаційної комісії можуть надавати оцінку професійній діяльності педагогічного працівника з дотриманням вищезазначених умов.
Джерело: Лілія Орел