Безоплатний курс про терапевтичне письмо для підлітків

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як розвинути навички письма та креативного мислення у підлітків?

Терапевтичне письмо для підлітків

👨‍🎓 НМТ - 2025

Для сучасних підлітків важливо вміти дивитися на світ навколо по-різному, використовуючи власний досвід. Адже тоді вони краще адаптуються в суспільстві та знайдуть своє місце.

Також важливо розвивати навички письма та креативного мислення, бо це допомагає підтримувати себе у несприятливих умовах.  

Саме для цього був розроблений курс «Не можеш сказати — пиши!» на Освітній онлайн-платформі Зрозуміло. 

Авторкою курсу є Ірена Карпа — письменниця, співачка гурту «QARPA», культурна дипломатка та громадська активістка. До створення курсу також долучилася Лариса Волошина, психологиня з 19-річним досвідом роботи.

Упродовж п’яти лекцій молодь дізнається про:

  • способи подолання стресових ситуацій;
  • вісім базових емоцій та про місію кожної з них;
  • варіанти автоматичного письма як практику розірвання травматичного кола;
  • методи, які дозволяють повертати собі ресурс.

Окрім того, курс має інтерактивні вправи для розігрування різних сценаріїв розвитку подій у певних ситуаціях.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
170

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110546

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11626

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17741

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді