МОН продовжує реалізацію Стратегії гендерної рівності в освіті

МОН впроваджує гендерний аудит: Оксен Лісовий розповів про прийняті рішення

У 2020 році Україна стала учасницею міжнародної ініціативи «Партнерства Біарріц». Тому нещодавно МОН презентувало результати аудиту першого етапу реалізації Стратегії гендерної рівності в освіті. 

Як зауважив міністр освіти і науки Оксен Лісовий, Україна в межах партнерства має виконувати 5 основних зобов’язань. Одним із них є забезпечення принципів гендерної рівності в освіті.

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

За словами очільника МОН, останні 4 роки відомство працювало у напрямі реалізації відповідних освітніх політик:

  • Ухвалило «Стратегію впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року».
  • Розробило та реалізувало план заходів на 2022 — 2024 роки для впровадження цієї стратегії.
  • Запровадило антидискримінаційну експертизу навчальних матеріалів.
  • Започаткувало проведення гендерного аудиту в закладах освіти.

«Впровадження цих політик — важливий крок у напрямі утвердження рівних гендерних можливостей. Наступний — ширша й активніша їхня імплементація в освітній процес», — акцентував Оксен Лісовий.

Окрім того, під час аудиту було відзначено такі позитивні практики міністерства:

  • функціонування інституту гендерного радництва та робочої групи з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків при МОН, 
  • проведення гендерного аналізу бюджетних програм міністерства, 
  • організація циклу вебінарів з питань гендерної рівності, постійно доступних на інформаційних ресурсах МОН.

Джерело: Фейсбук-сторінка Оксена Лісового

Рекомендації МОН щодо атестації

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка структура 2024/2025 навчального року

Навчальний рік 2024–2025 стартував 2 вересня. Уточнимо, коли завершитися навчальний рік, яка його структура та на що звернути увагу в умовах війни
264500

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
93808

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді