МОН продовжує реалізацію Стратегії гендерної рівності в освіті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН впроваджує гендерний аудит: Оксен Лісовий розповів про прийняті рішення

У 2020 році Україна стала учасницею міжнародної ініціативи «Партнерства Біарріц». Тому нещодавно МОН презентувало результати аудиту першого етапу реалізації Стратегії гендерної рівності в освіті. 

Як зауважив міністр освіти і науки Оксен Лісовий, Україна в межах партнерства має виконувати 5 основних зобов’язань. Одним із них є забезпечення принципів гендерної рівності в освіті.

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

За словами очільника МОН, останні 4 роки відомство працювало у напрямі реалізації відповідних освітніх політик:

  • Ухвалило «Стратегію впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року».
  • Розробило та реалізувало план заходів на 2022 — 2024 роки для впровадження цієї стратегії.
  • Запровадило антидискримінаційну експертизу навчальних матеріалів.
  • Започаткувало проведення гендерного аудиту в закладах освіти.

«Впровадження цих політик — важливий крок у напрямі утвердження рівних гендерних можливостей. Наступний — ширша й активніша їхня імплементація в освітній процес», — акцентував Оксен Лісовий.

Окрім того, під час аудиту було відзначено такі позитивні практики міністерства:

  • функціонування інституту гендерного радництва та робочої групи з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків при МОН, 
  • проведення гендерного аналізу бюджетних програм міністерства, 
  • організація циклу вебінарів з питань гендерної рівності, постійно доступних на інформаційних ресурсах МОН.

Джерело: Фейсбук-сторінка Оксена Лісового

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54137

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
702

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110915

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді