Долучайтеся до громадського обговорення порядку прийому до закладів вищої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2025 році

Порядок прийому до закладів вищої освіти

Про Держстандарт профільної середньої освіти

У Міністерстві освіти і науки опублікували до громадського обговорення проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2025 році.

Відповідний документ містить усю необхідну інформацію про особливості перебігу вступу в наступному році, строки та етапи проведення вступної кампанії для майбутніх вступників на бакалаврат, у магістратуру та аспірантуру.

Згідно зі змістом проєкту, вступ до закладів вищої освіти на бакалаврат відбуватиметься на підставі результатів національного мультипредметного тесту. Кількість і структура тестів НМТ залишається другий рік поспіль незмінною.

Обов’язковими будуть тести з трьох предметів: української мови, математики, історії України, а один предмет вступник обиратиме з поданого переліку: українська література, географія, біологія, фізика, хімія, англійська, німецька, французька, іспанська мова.

Щодо вступників на мистецькі та спортивні спеціальності, то вони складатимуть не лише НМТ, але й творчий конкурс у закладі вищої освіти.

Для вступу до закладу освіти можна буде використовувати результати НМТ 2022, 2023 або 2024 року чи матурального іспиту. Усі вступники у 2025 році братимуть участь у конкурсному відборі з використанням однакового розрахунку конкурсного бала.

Окрім того, вступники будуть допускатись до конкурсного відбору на бюджетні місця в разі наявності конкурсного бала не менше ніж 130. Проте для спеціальностей «Міжнародні відносини», «Публічне управління та адміністрування», «Право», «Міжнародне право», «Стоматологія», «Медицина», «Педіатрія», «Медична психологія», «Фармація (за спеціалізаціями)» конкурсний бал не може бути менше ніж 150 балів.

Свої зауваження, коментарі та пропозиції до проєкту наказу можна надсилати у формі порівняльної таблиці у форматі .docx до 03 грудня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа: Андрій Охрімовський.

Результати громадського обговорення опублікують на сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення. 

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11613

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді