Скільки мінімально балів необхідно набрати з кожного предмета НМТ?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Мінімальні бали з предметів НМТ для вступу до вишів

Кількість балів за НМТ для вступу

Про Держстандарт профільної середньої освіти

Для того щоб отримати можливість брати участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти, вступники мають набрати мінімально можливу кількість тестових балів з кожного предмета НМТ.

Відповідні порогові бали визначають у Міністерстві освіти і науки України.

Однак очікується, що у 2025 році, як і у 2024 році, для подолання порогових значень і участі в конкурсному відборі учасникам НМТ достатньо буде надати 15% правильних відповідей з кожного предмета. Нагадаємо, що у 2023 році вступникам достатньо було надати 10% правильних відповідей, і порогові бали були трохи нижчими.

Таким чином, аби отримати по 100 рейтингових балів за кожен предметний блок, вступникам 2025 року достатньо отримати:

  • 5 балів з математики, іноземної мови, фізики;
  • 6 балів — з хімії;
  • 7 балів — з української мови, української літератури, географії та біології;
  • 8 балів — з історії України.

Якщо вступник набере хоча б такий порогові бали з кожного предмета, то зможе отримати оцінку в шкалі 100–200 балів і матиме можливість вступати до закладів вищої освіти.

Якщо ж учасник НМТ отримає тестовий бал, менший за встановлений мінімальний, хоча б з одного предмета НМТ з чотирьох, він не матиме права брати участь у вступній кампанії 2025 року.

Переведення тестових балів у рейтингову шкалу 100–200 балів відбувається на підставі таблиць переведення тестових балів з кожного предмета НМТ, які розміщено в Порядку прийому.

За матеріалами Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54018

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
309

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110705

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді