«Школа супергероїв»: лікарняні вчителі обговорили розвиток освіти для дітей на лікуванні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулася IV Всеукраїнська конференція лікарняних вчителів «Школи супергероїв» — три роки з державою»

Розвиток проєкту

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

11–12 жовтня 2024 року в Києві провели IV Всеукраїнську конференцію лікарняних вчителів «Школи супергероїв» — удруге онлайн. 

До заходу долучилися понад 120 лікарняних вчителів із 17 освітніх осередків України, щоб обмінятися досвідом й обговорити вектор розвитку державної установи «Школа супергероїв».

Серед учасників конференції була перша леді України Олена Зеленська. Також на заході виступили міністр освіти і науки України Оксен Лісовий, засновниця «Школи супергероїв» та заступниця міністра освіти і науки України Євгенія Смірнова, команда Фундації Олени Зеленської, голова піклувальної ради ДУ «Школа супергероїв», інтерв’юерка і ведуча «1+1 Марафон» Наталія Мосейчук, народний депутат, член піклувальної ради України Сергій Колебошин, засновниця ГО «Освіторія» Зоя Литвин, освітня й політична діячка Лілія Гриневич, партнери, донори та активісти.

Цьогоріч також були проведені панельні дискусії з експертами, педагогами, учнями-супергероями разом з батьками, під час яких обговорювались важливість безперервної освіти, особливості підготовки освітян, які працюють з маленькими пацієнтами, а також перспективи подальшого навчання. 

У 2024 році «Школа супергероїв» почала пілотний проєкт надання освітніх послуг у психіатричних відділеннях дитячих лікарень та ініціювала зміни у законодавстві, відповідно до яких з 2024 року в Школі можуть викладати вчителі спеціальної освіти.

Окрім того, у перший день конференції для учасників провели тренінги з домедичної допомоги. Лікарняні вчителі змогли дізнатися більше про те, як зупинити критичну кровотечу та про реанімаційні дії з відновлення дихання.

Як зауважили в МОН, ДУ «Школа супергероїв» створено рішенням уряду (постанова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 р. № 1160 «Деякі питання забезпечення організації та надання освітніх послуг дітям, які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога», у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2024 р. № 1115) за ініціативою Офісу Президента, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України та за підтримки першої леді України.

Проєкт «Школа супергероїв» дає можливість забезпечувати право на освіту дітям, які перебувають на лікуванні або реабілітації в закладах охорони здоров’я. У кожному освітньому центрі Школи діють дошкільні групи, початкові класи, запроваджено модель «репетитор від держави» для здобувачів освіти 5–11 класів, працює практичний психолог. Сучасні освітні простори працюють у 13-ти містах України і планується відкриття нових закладів. 

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
233

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110944

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді