Обрано переможця премії Global Teacher Prize Ukraine 2024

Переможниця Global Teacher Prize Ukraine 2024 розповіла, на які освітні ідеї витратить мільйон

Переможниця Global Teacher Prize Ukraine 2024

Національно-патріотичне виховання в школі

Нещодавно стало відомим ім’я переможниці національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2024 року. Це учителька початкових класів з Івано-Франківська Леся Павлюк, яка також перемогла в номінації «Вибір українців».

Леся Павлюк працює у ліцеї № 7 в Івано-Франківську й однією з перших почала працювати з інклюзивним класом ще до реформи НУШ.

Зокрема вона отримала головний приз — 1 мільйон гривень на освітню мрію, а й подорож на фінал всесвітньої премії Global Teacher Prize.

Як розповіла вчителька, вона наразі активно розвиває разом із подругами-вчительками освітній проєкт «ЛІО». Він спрямований на дітей початкової школи. А зважаючи на великий попит від переселенців щодо вивчення української мови, це чудова нагода реалізувати такий запит у «ЛІО».

«Ще одна ідея для проєкту — з надолуження освітніх втрат. Адже навіть особисто до мене із таким запитом звертаються батьки дітей, які навчаються за кордоном та не встигають повноцінно опановувати українську шкільну програму, але хочуть залишатись у школах України», — зауважила педагогиня.

Окрім того, Леся Павлюк мріє реалізувати проєкт, пов'язаний із навчанням майбутніх учителів у педагогічних вишах.

«Хочу стати тією самою будівничою моста між шкільною освітою та вищою школою, і це варте інвестування коштів премії. Зараз цей процес відбувається без належної синергії зі школами — студенти віддалені від дітей», — прокоментувала переможниця національної премії.

Саме тому вона прагне залучити вчителів до освітнього процесу у вишах і коледжах, а студентів закликати пробувати сили в ліцеях та школах. І це все має відбуватися у формі реалізації спільних проєктів. За її словами, дітям це буде цікаво, а студенти отримають неабияку мотивацію працювати у школах.

За інформацією Освіторії

Дитяче меню під час свят

Статті за темою

Усі статті за темою

Порушення академічної доброчесності в школі

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
26531

Як розробити стратегію розвитку закладу освіти

Розробити стратегію розвитку закладу — означає спроєктувати бажаний стан закладу освіти, що містить місію, цінності, основні принципи діяльності, цілі, візію та конкретні заходи з реалізації стратегії. Розбираємо цей документ у статті.
54537

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
52179

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба медіації допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
89

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді