
Позапланові перевірки та інституційні аудити: чи будуть у 2024/2025 н.р.
В Україні на сьогодні немає надлишкової кількості вчителів з якогось предмета. Навпаки: з певних предметів не вистачає педагогів.
Таку інформацію зазначив заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків, передає УП. А також назвав, які вчителі-предметники — у дефіциті.
За його словами, це насправді дуже непросте питання про дефіцит вчителів-предметників.
«По регіонах є відмінності в тому, яких вчителів не вистачає», — зауважив посадовець.
Заступник міністра освіти також акцентував, що точно немає надлишку вчителів з якогось предмета.
«Згідно з даними, які ми маємо від областей, не вистачає, вчителів фізики, хімії, іноземної мови, а також шкільних психологів», — наголосив Андрій Сташків.
Нещодавно міністр освіти і науки України Оксен Лісовий заявив, що в нашій державі спостерігають нестачу вчителів у школах. Найбільше не вистачає педагогів з трьох предметів. Мовиться про вчителів інформатики, математики, англійської мови.
Джерело: УП
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів