У МОН назвали вчителів-предметників, яких не вистачає в закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Яких вчителів-предметників зараз не вистачає в Україні

Нестача вчителів-предметників у школах

Позапланові перевірки та інституційні аудити: чи будуть у 2024/2025 н.р.

В Україні на сьогодні немає надлишкової кількості вчителів з якогось предмета. Навпаки: з певних предметів не вистачає педагогів.

Таку інформацію зазначив заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків, передає УП. А також назвав, які вчителі-предметники — у дефіциті.

За його словами, це насправді дуже непросте питання про дефіцит вчителів-предметників.

«По регіонах є відмінності в тому, яких вчителів не вистачає», — зауважив посадовець.

Заступник міністра освіти також акцентував, що точно немає надлишку вчителів з якогось предмета.

«Згідно з даними, які ми маємо від областей, не вистачає, вчителів фізики, хімії, іноземної мови, а також шкільних психологів», — наголосив Андрій Сташків.

Нещодавно міністр освіти і науки України Оксен Лісовий заявив, що в нашій державі спостерігають нестачу вчителів у школах. Найбільше не вистачає педагогів з трьох предметів. Мовиться про вчителів інформатики, математики, англійської мови.

Джерело: УП

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54175

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110988

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді