Українські проєкти збирають фінансування в межах Глобальної ініціативи Фонду Клінтона

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інноваційні хаби й українознавчий додаток: на які проєкти залучаємо підтримку на Глобальній ініціативі Фонду Клінтона

Фінансування українських освітніх проєктів

КОУЧИНГОВИЙ ПІДХІД : ВЕБІНАР

Нещодавно відбулася щорічна зустріч Глобальної ініціативи Фонду Клінтона на полях Генасамблеї ООН. Уперше МОН узяло участь в події та презентувало два освітні проєкти для залучення фінансування.

Основне завдання ініціативи — залучити фінансування до інноваційних проєктів, які будуть спрямовані на подолання глобальних викликів. Загальний механізм має такий вигляд: проєкти презентують перед аудиторією донорів, щоб залучити потрібну підтримку для їхньої реалізації. З моменту запуску у 2005 році CGI підтримала понад 3400 проєктів.

Серед переваг участі в цій ініціативи:

  • можливість перед світовими лідерами презентувати інноваційні проєкти, які спрямовані на подолання глобальних викликів;
  • залучення фінансування та пошук донорів на реалізацію цих проєктів.

Цьогоріч уперше МОН за ініціативою першого заступника міністра освіти і науки Євгена Кудрявця подало на участь два проєкти, щоб залучити фінансування та привернути увагу світової спільноти до викликів, з якими зараз стикається Україна.

Коротко про наші проєкти:

  • Навчальний застосунок для дітей в Україні та за кордоном «We Are Ukraine National Game», який розробляють EdEra спільно з МОН. Інтерактивний застосунок допомагатиме опановувати українську історію, культуру, географію. Це особливо важливо для українських дітей за кордоном, які матимуть змогу тримати зв’язок з Україною. Додаток також можна використовувати в школах за кордоном, щоб забезпечувати українознавчий компонент для наших учнів.
  • Інноваційні хаби — кампуси із сучасними обладнанням, лабораторіями та усім необхідним для експериментів, розробок, тестування та виробництва інноваційних продуктів у сфері, яка характерна для кожного регіону. Мета — стале економічне зростання, розвиток інновацій, стимулювання інвестицій в цю сферу. Планується, що перший хаб відкриється в Києві навесні–влітку 2025 року у співпраці з Київською школою економіки та Києво-Могилянською академією, а надалі масштабувати створення центрів інновацій всією Україною.

Відповідні проєкти вже почали збирати фінансування: приблизно 20% зібрано на створення навчального застосунку, а на центри інновацій — приблизно 40% потрібних коштів. Як зауважили в МОН, Глобальна ініціатива Фонду Клінтона може стати майданчиком для пошуку нових партнерів, донорів, щоб разом реалізувати ці проєкти та зміцнювати українську систему освіти.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
109

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54082

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
635

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110825

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді