Українські проєкти збирають фінансування в межах Глобальної ініціативи Фонду Клінтона

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інноваційні хаби й українознавчий додаток: на які проєкти залучаємо підтримку на Глобальній ініціативі Фонду Клінтона

Фінансування українських освітніх проєктів

КОУЧИНГОВИЙ ПІДХІД : ВЕБІНАР

Нещодавно відбулася щорічна зустріч Глобальної ініціативи Фонду Клінтона на полях Генасамблеї ООН. Уперше МОН узяло участь в події та презентувало два освітні проєкти для залучення фінансування.

Основне завдання ініціативи — залучити фінансування до інноваційних проєктів, які будуть спрямовані на подолання глобальних викликів. Загальний механізм має такий вигляд: проєкти презентують перед аудиторією донорів, щоб залучити потрібну підтримку для їхньої реалізації. З моменту запуску у 2005 році CGI підтримала понад 3400 проєктів.

Серед переваг участі в цій ініціативи:

  • можливість перед світовими лідерами презентувати інноваційні проєкти, які спрямовані на подолання глобальних викликів;
  • залучення фінансування та пошук донорів на реалізацію цих проєктів.

Цьогоріч уперше МОН за ініціативою першого заступника міністра освіти і науки Євгена Кудрявця подало на участь два проєкти, щоб залучити фінансування та привернути увагу світової спільноти до викликів, з якими зараз стикається Україна.

Коротко про наші проєкти:

  • Навчальний застосунок для дітей в Україні та за кордоном «We Are Ukraine National Game», який розробляють EdEra спільно з МОН. Інтерактивний застосунок допомагатиме опановувати українську історію, культуру, географію. Це особливо важливо для українських дітей за кордоном, які матимуть змогу тримати зв’язок з Україною. Додаток також можна використовувати в школах за кордоном, щоб забезпечувати українознавчий компонент для наших учнів.
  • Інноваційні хаби — кампуси із сучасними обладнанням, лабораторіями та усім необхідним для експериментів, розробок, тестування та виробництва інноваційних продуктів у сфері, яка характерна для кожного регіону. Мета — стале економічне зростання, розвиток інновацій, стимулювання інвестицій в цю сферу. Планується, що перший хаб відкриється в Києві навесні–влітку 2025 року у співпраці з Київською школою економіки та Києво-Могилянською академією, а надалі масштабувати створення центрів інновацій всією Україною.

Відповідні проєкти вже почали збирати фінансування: приблизно 20% зібрано на створення навчального застосунку, а на центри інновацій — приблизно 40% потрібних коштів. Як зауважили в МОН, Глобальна ініціатива Фонду Клінтона може стати майданчиком для пошуку нових партнерів, донорів, щоб разом реалізувати ці проєкти та зміцнювати українську систему освіти.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4157

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
98947

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22446

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді