Українські проєкти збирають фінансування в межах Глобальної ініціативи Фонду Клінтона

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інноваційні хаби й українознавчий додаток: на які проєкти залучаємо підтримку на Глобальній ініціативі Фонду Клінтона

Фінансування українських освітніх проєктів

КОУЧИНГОВИЙ ПІДХІД : ВЕБІНАР

Нещодавно відбулася щорічна зустріч Глобальної ініціативи Фонду Клінтона на полях Генасамблеї ООН. Уперше МОН узяло участь в події та презентувало два освітні проєкти для залучення фінансування.

Основне завдання ініціативи — залучити фінансування до інноваційних проєктів, які будуть спрямовані на подолання глобальних викликів. Загальний механізм має такий вигляд: проєкти презентують перед аудиторією донорів, щоб залучити потрібну підтримку для їхньої реалізації. З моменту запуску у 2005 році CGI підтримала понад 3400 проєктів.

Серед переваг участі в цій ініціативи:

  • можливість перед світовими лідерами презентувати інноваційні проєкти, які спрямовані на подолання глобальних викликів;
  • залучення фінансування та пошук донорів на реалізацію цих проєктів.

Цьогоріч уперше МОН за ініціативою першого заступника міністра освіти і науки Євгена Кудрявця подало на участь два проєкти, щоб залучити фінансування та привернути увагу світової спільноти до викликів, з якими зараз стикається Україна.

Коротко про наші проєкти:

  • Навчальний застосунок для дітей в Україні та за кордоном «We Are Ukraine National Game», який розробляють EdEra спільно з МОН. Інтерактивний застосунок допомагатиме опановувати українську історію, культуру, географію. Це особливо важливо для українських дітей за кордоном, які матимуть змогу тримати зв’язок з Україною. Додаток також можна використовувати в школах за кордоном, щоб забезпечувати українознавчий компонент для наших учнів.
  • Інноваційні хаби — кампуси із сучасними обладнанням, лабораторіями та усім необхідним для експериментів, розробок, тестування та виробництва інноваційних продуктів у сфері, яка характерна для кожного регіону. Мета — стале економічне зростання, розвиток інновацій, стимулювання інвестицій в цю сферу. Планується, що перший хаб відкриється в Києві навесні–влітку 2025 року у співпраці з Київською школою економіки та Києво-Могилянською академією, а надалі масштабувати створення центрів інновацій всією Україною.

Відповідні проєкти вже почали збирати фінансування: приблизно 20% зібрано на створення навчального застосунку, а на центри інновацій — приблизно 40% потрібних коштів. Як зауважили в МОН, Глобальна ініціатива Фонду Клінтона може стати майданчиком для пошуку нових партнерів, донорів, щоб разом реалізувати ці проєкти та зміцнювати українську систему освіти.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168917

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71922

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8133

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді