Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо учнівського Олімпіадного руху

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт Положення про учнівський Олімпіадний рух

Учнівський Олімпіадний рух в Україні

НОРМАТИВКА на 2024/2025 н.р.

У Міністерстві освіти і науки України опублікували для громадського обговорення проєкт Положення про учнівський Олімпіадний рух.

Соціальні групи населення та зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія: учасники освітнього процесу, здобувачі освіти та заклади освіти.

Проєкт Положення про учнівський Олімпіадний рух створено з метою упорядкування організації та проведення інтелектуальних змагань у межах учнівського Олімпіадного руху, їх організаційного, методичного і фінансового забезпечення в Україні та за її межами. 

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Положення про учнівський Олімпіадний рух можна надсилати в довільній формі до 10 жовтня 2024 року на електронні адреси: [email protected] та [email protected].

Контактна особа для надання консультацій: Світлана Фіцайло, тел. (044) 481-47-61.

Щодо результатів обговорення, то вони будуть розміщені на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
245

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54160

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
723

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110963

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді