МОН розіслало Лист про проведення ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Розвиток комунікативних навичок педагогів: план роботи
Міністерство освіти і науки України надіслало закладам освіти Лист щодо проведення ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Метою проведення конкурсу є піднесення престижу української мови, популяризації її серед молоді. А в 2024/2025 навчальному році буде проведено ХХV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика.
Відповідно до певних змін установчих документів, Конкурс розпочинається 27 жовтня в День української писемності та мови. Зокрема, цьогоріч у МОН рекомендують розпочати Конкурс 28 жовтня та провести в закладах освіти перший етап цього інтелектуального змагання.
Основною вимогою відомства є дотримання безпекових умов під час організації та проведення конкурсу. У разі ускладнення безпекової ситуації місцеві органи управління у сфері освіти можуть ухвалювати рішення про скасування відповідного етапу Конкурсу або проведення його в дистанційній формі.
Учасниками конкурсу можуть бути:
- учні 3–11 класів закладів загальної середньої освіти відповідно до року навчання,
- учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти,
- студенти закладів фахової передвищої освіти,
- студенти закладів вищої освіти.
Курс для кожного освітянина. Допоможе удосконалити письмове та усне мовлення українською тим, хто: розмовляє українською скрізь і завжди; розмовляє українською на роботі й переходить на українську в побуті; навчає інших переходити на українську
Щодо етапів проведення конкурсу, то заклади загальної середньої освіти змагатимуться у чотири етапи:
- на рівні закладів освіти (листопад);
- на рівні територіальних громад, районів областей (листопад — грудень);
- на рівні областей (грудень — лютий);
- на всеукраїнському рівні (березень).
Детальніше ознайомитися зі змістом листа МОН можна в прикріпленому документі.
За матеріалами МОН
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.