У ДСЯО затвердили перелік «нетипових» освітніх програм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Державною службою якості освіти затверджено перелік «нетипових» освітніх програм, що набувають популярності в школах

«Нетипові» освітні програм

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Упродовж 2022–2024 років Державна служба якості освіти здійснювала організацію проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм.

Згідно з результатами експертизи, затверджено 14 «нетипових» освітніх програм, які можуть використовуватися в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти: 10 — для рівня початкової освіти та 4 — для базової середньої освіти.

Окрім того, у другому етапі експертизи перебувають п’ять «нетипових» освітніх програм: чотири освітні програми базової середньої освіти, цикл базового предметного навчання та одна програма початкової освіти, адаптаційно-ігровий цикл.

Як зауважили в ДСЯО, «нетипові» освітні програми, які перебувають у другому етапі експертизи, можуть використовуватися в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти.

З переліком затверджених освітніх програм та наказами Державної служби якості освіти можна ознайомитися у розділі «Освітні програми» за посиланням.

Джерело: ДСЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді