МОН надало рекомендації щодо освітнього процесу учнів з ООП у 2024/2025 навчальному році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Рекомендації МОН: Як організувати освітній процес учнів з ООП у 2024/2025 навчальному році

Інклюзивне навчання в закладах освіти

СКАЧАТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Міністерство освіти і науки України розробило й оприлюднило Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році.

Зокрема в них зазначено програми, за якими навчатимуться учнів з ООП. А також як оцінювати їхні навчальні досягнення й забезпечити їм безпеку, як працювати з педагогами, які забезпечують інклюзивне навчання тощо. 

Насамперед організація освітнього процесу в закладах освіти, в яких навчаються учні / учениці з ООП, в тому числі спеціальних, має здійснюватися з урахуванням всіх безпекових норм. Тому безпека всіх учасників освітнього процесу є пріоритетним напрямом.

Окрім того, у рекомендаціях йдеться про те, що навчання дітей з ООП має відповідати ключовим цілям Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання. Важливо, щоб кожна особа була забезпечена якісними освітніми послугами, що відповідають її індивідуальним потребам і можливостям. 

Також серед розділів рекомендацій МОН:

  • Організація освітнього процесу. 
  • Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
  • Щодо змісту освітньої діяльності.
  • Кадрове забезпечення інклюзивного навчання. 
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливим освітніми потребами. 
  • Щодо роботи асистента вчителя та асистента дитини в умовах інклюзивного навчання. 

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110341

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17683

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді