Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо порядку розроблення та впровадження професійних стандартів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт постанови КМУ Про внесення змін до Порядку розроблення, введення в дію та перегляду професійних стандартів

Розроблення професійних стандартів

Накази з основної діяльності: як скласти

У Міністерстві освіти і науки України пропонують для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку розроблення, введення в дію та перегляду професійних стандартів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2017 р. № 373».

Детальніше ознайомитися з проєктом і додатками до нього можна в прикріплених документах. 

Мета проєкту – вдосконалення нормативно-правового регулювання процесу розроблення, введення в дію та перегляду професійних стандартів, а також для усунення певних правових колізій під час проведення процедури перевірки проєктів професійних стандартів.

Насамперед запропоновані зміни стосуються 

  • процесу погодження проєктів професійних стандартів; 
  • упорядкування процедури подання пропозицій/зауважень до проєкту професійного стандарту на етапі його публічного громадського обговорення; 
  • чіткого врегулювання питання набрання та втрати чинності професійним стандартом тощо.

Коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту акта можна надсилати у довільній формі до 19 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Вікторія Карбишева.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
211

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54129

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
693

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110903

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді