УІРО організовує добір членів груп для експертизи навчальної літератури

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Добір членів предметних (галузевих) експертних комісій / груп для експертизи навчальної літератури й навчальних програм

Члени груп для експертизи навчальної літератури

Накази з основної діяльності: як скласти

Відповідно до наказу МОН №667 від 13.05.2024 з 2 вересня 2024 року за організацію експертизи, надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам відповідатиме Державна установа «Український інститут розвитку освіти». 

У зв’язку з цим УІРО організовує добір кандидатур до складу експертних комісій і груп, уповноважених здійснювати експертизу та ухвалювати рішення щодо надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, згідно з переліком.

До складу експертних груп і комісій можуть долучатися:

  • наукові й науково-педагогічні працівники;
  • викладачі та майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) та післядипломної педагогічної освіти;
  • учителі й методисти;
  • перекладознавці й перекладачі;
  • психологи;
  • фахівці в галузі інформаційних технологій;
  • представники інститутів громадянського суспільства, громадських об’єднань людей з інвалідністю тощо.

Проте, у складі експертних комісій і груп не можуть бути автори підручників (зокрема електронних), гриф яким надано впродовж останніх п’яти років, та представники видавців (виробників, постачальників), близькі особи зазначених осіб, коло яких визначено законодавством, та особи, що мають конфлікт інтересів.

Окрім того, серед вимог до кандидатів:

  • мати фахову освіту;
  • мати досвід педагогічної, науково-педагогічної, наукової чи практичної діяльності не менше ніж п’ять років у відповідній сфері;
  • знати науково-методичні та психолого-педагогічні вимоги щодо викладання предметів, методик, технологій навчання та виховання;
  • мати навички проведення експертизи.

Кандидати мають до 19 вересня 2024 року (включно) зареєструватися з електронної адреси в домені @gmail.com (якщо немає облікового запису Google, його необхідно створити), заповнити анкету та прикріпити до неї сканкопії завірених документів:

  • Заяви (написаної від руки або друкованої) про намір стати членом експертної комісії або експертної групи; 
  • Мотиваційного листа (у листі зазначити мотивацію — стати членом експертної комісії чи групи, очікування тощо);
  • Згоди на оброблення персональних даних;
  • Першої сторінки паспорта;
  • Документа про вищу освіту;
  • Рекомендації на офіційному бланку, наданої науковою установою, закладом освіти, інститутом громадянського суспільства, організацією роботодавців тощо (із зазначенням ПІП рекомендованого; коли й на якій посаді рекомендований працював у цій організації / установі; стаж роботи за фахом; до якої експертної комісії чи групи рекомендується й чому; посада людини, яка надавала рекомендацію, її підпис та прізвище з ініціалами); 
  • Сертифіката/-ів, що засвідчує/-ють набуття навичок, які є важливими для проведення експертизи (за наявності, але не більше як трьох);
  • Додаткових документів щодо професійної компетентності, досвіду роботи й ділової репутації (за наявності, але не більше ніж три).

Зокрема, особи, які нині є членами чинних експертних комісій і груп, можуть подаватися як кандидати до експертних комісій і груп, які формує УІРО, за вище наведеним алгоритмом.

Після результатів добору буде сформовано експертні комісії та групи для здійснення експертизи навчальної літератури й навчальних програм. Кандидатів, яких буде дібрано до експертних комісій і груп, після 30 вересня буде повідомлено про результати офіційним листом на електронну адресу, яку вони зазначили під час анкетування.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
159

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54093

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
655

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110852

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді