Кошти за простій отримуватимуть педагоги, які перебувають в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Бути на простої тепер можуть лише ті педагоги, які перебувають на території України

Кошти педагогам за простій школи

Як допомогти педагогу повернутися до роботи

Про таке рішення стало відомо з постанови Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року № 915. Таким чином, ця постанова вносить зміни до двох інших постанов (про надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами).

Згідно із змінами, «фактична кількість педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти територіальної громади, яким (в яких) оголошено простій, включає лише педагогічних працівників, які перебувають на території України». 

Зауважимо, що відповідні зміни почнуть діяти з 1 вересня 2024 року. 

Насамперед, відповідно до статті 34 Кодексу законів про працю України, простій — це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

У червні 2024 року команда НУШ надсилала запит до Міністерства освіти і науки України, аби дізнатися про те, чи продовжують отримувати кошти за простій ті педагоги, заклади освіти яких розташовані на тимчасово окупованих територіях України.

На що у МОН відповіли: «У 2024 році для місцевих бюджетів, в яких у закладах загальної середньої освіти (далі — ЗЗСО) оголошено простій у зв’язку з окупацією чи веденням активних бойових дій, кошти для оплати простою передбачені в обласному бюджеті. Освітня субвенція для оплати простою з обласного бюджету спрямовується виключно для ЗЗСО, які не мають можливості відновити освітній процес, не надали персональні дані учнів та відповідно не отримали освітню субвенцію». 

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
110

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110480

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді