На платформі МОН запущено курс кримськотатарської мови для 5–6-х класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН запустило курс кримськотатарської мови та літератури для 5–6-х класів «НУШ»

Курс кримськотатарської мови для 5–6-х класів

Накази з основної діяльності: як скласти

Для учнів і учениць 5–6-х класів «Нової української школи» створили інтегрований курс із кримськотатарської мови та літератури. Він складається із 140 уроків, які дадуть змогу школярам і школяркам зануритися в культуру, мову та літературу кримських татар, а також докладніше дізнатися про Крим.

Курс уже доступний на платформі «Всеукраїнська школа онлайн» за посиланнями:

У Міністерстві освіти і науки зазначили, що усі навчальні матеріали розробили з урахуванням традицій, звичаїв та історії кримськотатарського народу.

«Цей курс — можливість зберегти та розвинути унікальну мову й культуру кримських татар, забезпечити доступ до якісної освіти незалежно від місця проживання учнів. Кожен урок — подорож традиціями, історією та природою Криму», — акцентували в освітньому відомстві.

Кожен урок курсу складається з 3-х частин:

  • відеоматеріалу кримськотатарською мовою (із субтитрами);
  • тестових завдань;
  • конспекту.

До створення занять були залучені провідні фахівці та носії кримськотатарської культури, зокрема:

  • Сеїт-Джеліль Абібулла (методист курсу) — асистент кафедри тюркології КНУ імені Т. Шевченка, співавтор підручників з інтегрованого курсу «Кримськотатарська мова та література» для 5–6 класів;
  • Сабріє Сластьон (експертка курсу) — кандидатка філологічних наук, асистентка кафедри тюркології КНУ імені Т. Шевченка.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53953

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді