На платформі «Всеукраїнської школи онлайн» розширили та покращили функціонал

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Розширено функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» для підвищення якості дистанційного навчання

Розвиток платформи «Всеукраїнської школи онлайн»

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

На початку 2024 року було оновлено функціонал вебплатформи «Всеукраїнська школа онлайн». 

Відповідні зміни спрямовано на поліпшення якості дистанційного навчання та розширення можливостей платформи — у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, створеної за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Також функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» було розширено для сумісності з порталом, на якому УЦОЯО проводить НМТ. Зокрема, були запроваджені нові види тестових завдань та забезпечено можливість контролю часу, який відводиться на тестування. 

Серед оновлень: реалізовано можливість надавати автоматичний відгук на неправильні відповіді для таких типів завдань, як Checkboxes, Multiple Choice, Dropdown, Numerical Input, Text Input. Це сприяє індивідуалізації навчання.

Зокрема було поліпшено автоматизовану розширену звітність у навчальних курсах. До загального звіту для вчителя додано розділ «Анкетування», де відображаються відповіді учнів на завдання типу опитування, опитування з множинним вибором та голосування. Забезпечено коректне відображення результатів навіть у випадках, коли учень не надав відповіді на деякі питання.

Окрім того, наразі проводяться роботи зі створення спеціальних функціональних можливостей для використання «Всеукраїнської школи онлайн» для потреб експертизи і апробації підручників. До початку навчального року планується забезпечити такі функціональні можливості:

  • відображення обговорень з майстер-курсу з апробації в курсах-копіях;
  • можливість копіювати майстер-курси з апробації тільки обмеженому колу вчителів;
  • додавання статусів частинам підручника для визначення етапів апробації;
  • обмеження можливостей редагування курсів під час апробації.

Такі оновлення значно розширюють можливості «Всеукраїнської школи онлайн» та сприяють індивідуалізації навчання. МОН працює над тим, щоб зробити дистанційне навчання максимально ефективним та зручним для всіх учасників освітнього процесу. 

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168930

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71926

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8133

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35110

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді