Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж
На початку 2024 року було оновлено функціонал вебплатформи «Всеукраїнська школа онлайн».
Відповідні зміни спрямовано на поліпшення якості дистанційного навчання та розширення можливостей платформи — у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, створеної за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
Також функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» було розширено для сумісності з порталом, на якому УЦОЯО проводить НМТ. Зокрема, були запроваджені нові види тестових завдань та забезпечено можливість контролю часу, який відводиться на тестування.
Серед оновлень: реалізовано можливість надавати автоматичний відгук на неправильні відповіді для таких типів завдань, як Checkboxes, Multiple Choice, Dropdown, Numerical Input, Text Input. Це сприяє індивідуалізації навчання.
Зокрема було поліпшено автоматизовану розширену звітність у навчальних курсах. До загального звіту для вчителя додано розділ «Анкетування», де відображаються відповіді учнів на завдання типу опитування, опитування з множинним вибором та голосування. Забезпечено коректне відображення результатів навіть у випадках, коли учень не надав відповіді на деякі питання.
Деякі органи місцевого самоврядування через проблеми венергетичній системі, спричинені варварськими діями РФ, ухвалюють рішення про початок 2024/2025 навчального року ізсередини серпня.
Окрім того, наразі проводяться роботи зі створення спеціальних функціональних можливостей для використання «Всеукраїнської школи онлайн» для потреб експертизи і апробації підручників. До початку навчального року планується забезпечити такі функціональні можливості:
- відображення обговорень з майстер-курсу з апробації в курсах-копіях;
- можливість копіювати майстер-курси з апробації тільки обмеженому колу вчителів;
- додавання статусів частинам підручника для визначення етапів апробації;
- обмеження можливостей редагування курсів під час апробації.
Такі оновлення значно розширюють можливості «Всеукраїнської школи онлайн» та сприяють індивідуалізації навчання. МОН працює над тим, щоб зробити дистанційне навчання максимально ефективним та зручним для всіх учасників освітнього процесу.
Джерело: МОН