На платформі «Всеукраїнської школи онлайн» розширили та покращили функціонал

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Розширено функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» для підвищення якості дистанційного навчання

Розвиток платформи «Всеукраїнської школи онлайн»

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

На початку 2024 року було оновлено функціонал вебплатформи «Всеукраїнська школа онлайн». 

Відповідні зміни спрямовано на поліпшення якості дистанційного навчання та розширення можливостей платформи — у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, створеної за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Також функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» було розширено для сумісності з порталом, на якому УЦОЯО проводить НМТ. Зокрема, були запроваджені нові види тестових завдань та забезпечено можливість контролю часу, який відводиться на тестування. 

Серед оновлень: реалізовано можливість надавати автоматичний відгук на неправильні відповіді для таких типів завдань, як Checkboxes, Multiple Choice, Dropdown, Numerical Input, Text Input. Це сприяє індивідуалізації навчання.

Зокрема було поліпшено автоматизовану розширену звітність у навчальних курсах. До загального звіту для вчителя додано розділ «Анкетування», де відображаються відповіді учнів на завдання типу опитування, опитування з множинним вибором та голосування. Забезпечено коректне відображення результатів навіть у випадках, коли учень не надав відповіді на деякі питання.

Окрім того, наразі проводяться роботи зі створення спеціальних функціональних можливостей для використання «Всеукраїнської школи онлайн» для потреб експертизи і апробації підручників. До початку навчального року планується забезпечити такі функціональні можливості:

  • відображення обговорень з майстер-курсу з апробації в курсах-копіях;
  • можливість копіювати майстер-курси з апробації тільки обмеженому колу вчителів;
  • додавання статусів частинам підручника для визначення етапів апробації;
  • обмеження можливостей редагування курсів під час апробації.

Такі оновлення значно розширюють можливості «Всеукраїнської школи онлайн» та сприяють індивідуалізації навчання. МОН працює над тим, щоб зробити дистанційне навчання максимально ефективним та зручним для всіх учасників освітнього процесу. 

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62441

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1719

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
355

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54278

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
811

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді