На платформі «Всеукраїнської школи онлайн» розширили та покращили функціонал

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Розширено функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» для підвищення якості дистанційного навчання

Розвиток платформи «Всеукраїнської школи онлайн»

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

На початку 2024 року було оновлено функціонал вебплатформи «Всеукраїнська школа онлайн». 

Відповідні зміни спрямовано на поліпшення якості дистанційного навчання та розширення можливостей платформи — у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, створеної за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Також функціонал «Всеукраїнської школи онлайн» було розширено для сумісності з порталом, на якому УЦОЯО проводить НМТ. Зокрема, були запроваджені нові види тестових завдань та забезпечено можливість контролю часу, який відводиться на тестування. 

Серед оновлень: реалізовано можливість надавати автоматичний відгук на неправильні відповіді для таких типів завдань, як Checkboxes, Multiple Choice, Dropdown, Numerical Input, Text Input. Це сприяє індивідуалізації навчання.

Зокрема було поліпшено автоматизовану розширену звітність у навчальних курсах. До загального звіту для вчителя додано розділ «Анкетування», де відображаються відповіді учнів на завдання типу опитування, опитування з множинним вибором та голосування. Забезпечено коректне відображення результатів навіть у випадках, коли учень не надав відповіді на деякі питання.

Окрім того, наразі проводяться роботи зі створення спеціальних функціональних можливостей для використання «Всеукраїнської школи онлайн» для потреб експертизи і апробації підручників. До початку навчального року планується забезпечити такі функціональні можливості:

  • відображення обговорень з майстер-курсу з апробації в курсах-копіях;
  • можливість копіювати майстер-курси з апробації тільки обмеженому колу вчителів;
  • додавання статусів частинам підручника для визначення етапів апробації;
  • обмеження можливостей редагування курсів під час апробації.

Такі оновлення значно розширюють можливості «Всеукраїнської школи онлайн» та сприяють індивідуалізації навчання. МОН працює над тим, щоб зробити дистанційне навчання максимально ефективним та зручним для всіх учасників освітнього процесу. 

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22221

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30857

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді