Для вчителів створили методичний посібник щодо оцінювання учнів з ООП

«Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП»: для освітян створили методичний посібник

Оцінювання школярів з ООП

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».

Таку інформацію зазначили в Українському інституті розвитку освіти. 

Насамперед у виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:

  • доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
  • індивідуальному прогресі дітей.

У посібнику вміщено вступ і 13 розділів:

  1. «Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів»;
  2. «Оцінка та оцінювання під час навчання»;
  3. «Де й коли використовується оцінювання»;
  4. «Загальні підходи до оцінювання»;
  5. «Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)»;
  6. «Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП»;
  7. «Інструменти формувального оцінювання»;
  8. «Портфоліо учня для оцінювання»;
  9. «Роль педагогічного спостереження для оцінювання»;
  10. «Практика реагування на підтримку (з прикладами)»;
  11. «Залучення батьків до процесу оцінювання»;
  12. «Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти»;
  13. «Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)».

Детальніше ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі.

За матеріалами УІРО

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

«Щедрик» — українське диво

«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
15961

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді