Для вчителів створили методичний посібник щодо оцінювання учнів з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП»: для освітян створили методичний посібник

Оцінювання школярів з ООП

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».

Таку інформацію зазначили в Українському інституті розвитку освіти. 

Насамперед у виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:

  • доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
  • індивідуальному прогресі дітей.

У посібнику вміщено вступ і 13 розділів:

  1. «Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів»;
  2. «Оцінка та оцінювання під час навчання»;
  3. «Де й коли використовується оцінювання»;
  4. «Загальні підходи до оцінювання»;
  5. «Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)»;
  6. «Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП»;
  7. «Інструменти формувального оцінювання»;
  8. «Портфоліо учня для оцінювання»;
  9. «Роль педагогічного спостереження для оцінювання»;
  10. «Практика реагування на підтримку (з прикладами)»;
  11. «Залучення батьків до процесу оцінювання»;
  12. «Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти»;
  13. «Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)».

Детальніше ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі.

За матеріалами УІРО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
208

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54127

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
692

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110902

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді