Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП
Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».
Таку інформацію зазначили в Українському інституті розвитку освіти.
Насамперед у виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:
- доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
- індивідуальному прогресі дітей.
У посібнику вміщено вступ і 13 розділів:
- «Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів»;
- «Оцінка та оцінювання під час навчання»;
- «Де й коли використовується оцінювання»;
- «Загальні підходи до оцінювання»;
- «Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)»;
- «Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП»;
- «Інструменти формувального оцінювання»;
- «Портфоліо учня для оцінювання»;
- «Роль педагогічного спостереження для оцінювання»;
- «Практика реагування на підтримку (з прикладами)»;
- «Залучення батьків до процесу оцінювання»;
- «Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти»;
- «Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)».
Детальніше ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі.
За матеріалами УІРО