Стартувала реєстрація електронних кабінетів вступників у магістратуру

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів вступників у магістратуру

Реєстрація електронних кабінетів вступників

Емоційний інтелект: експресивні етюди

1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів для вступників у магістратуру. Тому можна завантажувати необхідні документи.

Для того, щоб створити електронний кабінет, абітурієнт повинен увійти на відповідну сторінку системи подання заяв в електронній формі. Для реєстрації треба вказати адресу електронної пошти, яка надалі буде логіном для входу.

Важливе уточнення: під час реєстрації електронного кабінету не можна використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Зокрема під час реєстрації електронного кабінету треба внести наступні дані:

  • пароль для входу до особистого електронного кабінету;
  • номер, пін-код і рік отримання екзаменаційного листка, що був отриманий під час реєстрації на єдиний вступний іспит (ЄВІ) та єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ);
  • серію та номер документа про здобутий ступінь вищої освіти або освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста.

У разі відсутності екзаменаційного квитка, для додаткової ідентифікації треба вказати дані документа, що посвідчує особу, який вказали при формуванні замовленні документа про освіту, або реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Далі на вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету, який необхідно активувати протягом 15 хвилин.

Після активації електронного кабінету вступник має завантажити таку інформацію:

  • контактний номер телефону (у форматі +380 для тих, хто перебуває в Україні, або у форматі тієї країни, де перебуває вступник у разі реєстрації з-за кордону);
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см). 

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Щодо блоку сертифікатів ЄФІ/ЄФВВ, то потрібно перевірити відображені результати, або додати їх у разі відсутності. У 2024 році для вступу майбутні магістранти можуть подавати результати ЄВІ за 2023 або 2024 рік та ЄФВВ 2024 року.

У блоці «Документи про освіту» відображатимуться серія, номер та дата видачі вашого документа. Якщо необхідно, вступник може додати інший додатковий документ про освіту, який відсутній у кабінеті вступника, але міститься в Реєстрі документів про освіту.

Окрім того, протягом реєстрації вступники мають уважно перевіряти, чи правильно завантажені усі дані, адже після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже буде неможливо.

Прийом заяв та документів від вступників триватиме з 1 серпня до 18:00 22 серпня 2024 року. Однак, особисті електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 31 жовтня 2024 року.

За інформацією Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2826

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81881

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77298

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53872

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19200

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді