У МОН наголосили на змінах у Порядку прийому на навчання фахової передвищої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оновлено Порядок прийому на навчання для здобуття фахової передвищої освіти у 2024 році

Порядок прийому на навчання фахової передвищої освіти

Протокол засідань команди психолого‑педагогічного супроводу

У Міністерстві освіти і науки України повідомили про оновлення Порядку прийому на навчання для здобуття фахової передвищої освіти у 2024 році.

Основні зміни в Порядку наступні:

Вступ на основі ПЗСО, КР, як і було зазначено, може відбуватися за результатами творчого конкурсу в передбачених Порядком випадках. Для вступу на місця державного (регіонального) замовлення — за результатами співбесіди. Однак, важливо зазначити, що для вступу на місця за кошти юридичних або фізичних осіб вступ може здійснюватися як за розглядом мотиваційних листів, так і за рішенням закладу, — на основі співбесіди.

Згідно з Порядком прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році, прийом на навчання проводитиметься за спеціальностями відповідно до Переліку галузей знань і спеціальностей, але з урахуванням вимог наказу МОН від 04 березня 2024 року № 260, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 березня 2024 року № 405/41750.

Окрім того, у МОН акцентували на деяких особливостях проведення вступної кампанії для здобуття фахової передвищої освіти у 2024 році. Передбачається, що вступники можуть подати в сукупності за всіма основами вступу до п'яти заяв на бюджет та до п'ятнадцяти заяв за всіма джерелами фінансування.

Щодо підготовки іноземців та осіб без громадянства, то вона здійснюватиметься в межах ліцензованих обсягів за спеціальностями згідно з результатами процедури ліцензування для цього виду діяльності.

Тривалість кожної додаткової сесії реєстрації заяви не менше ніж три та не більше за тридцять календарних днів. Вступна кампанія завершується 31 жовтня 2024 року.

Детальніше ознайомитися з особливостями Порядків прийому на навчання можна за посиланням.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11611

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді