Деякі абітурієнти не складатимуть іспити для вступу на магістратуру

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Частина вступників у магістратуру може не складати іспити

Вступ на магістратуру без іспитів

Протокол засідань команди психолого‑педагогічного супроводу

У Міністерстві освіти і науки України змінили умови вступу в магістратуру.

Відтепер якщо вступ в магістратуру відбувається на основі вже здобутого ступеня магістра, тобто у разі отримання другої вищої освіти за цим рівнем, вступ може відбуватися без складання ЄВІ та ЄФВВ. Проте не на всі спеціальності.

Зміни стосуються освітніх програм всіх спеціальностей, окрім 081 «Право» та 293 «Міжнародне право». У такому разі вступникам у магістратуру достатньо буде скласти іспити безпосередньо в закладі освіти.

Окрім того, за спеціальними умовами в магістратуру зможуть вступити студенти, які здобули ступінь бакалавра у 2024 році та відповідають наступним критеріям:

  • зареєстровані та проживають на тимчасово окупованій території;
  • проживають в населених пунктах, де станом на 1 липня 2024 року відбувалися активні бойові дії;
  • проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з таких територій після 1 січня 2024 року.

Зазначені вступники можуть отримати рекомендацію для зарахування на магістратуру без складання ЄВІ та ЄФВВ, якщо вступають до того ж вишу, де здобули ступінь бакалавра, за спеціальностями, що мають особливу підтримку.

У разі, коли у цьому ЗВО немає магістерської програми за такою спеціальністю, студенти можуть подати документи до будь-якого переміщеного (тимчасово переміщеного) вишу або закладу вищої освіти в Запорізькій, Київській, Миколаївській, Сумській, Харківській та Чернігівській областях.

Джерело: Освіта24

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
209

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54129

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
693

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110902

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді