Вчителів, які чинили булінг, будуть відсторонювати від посад

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Верховній Раді пропонують відсторонювати від посад освітян-булерів

Покарання для вчителів-булерів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій пропонує відсторонювати на певний термін від посад керівників і працівників закладів освіти, які вчинили булінг.

Таку інформацію зазначила секретарка профільного комітету Наталія Піпа.

Як зауважив очільник комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, що комітет рекомендував парламенту ухвалити декілька законопроєктів, що стосуються освітньої сфери.

Насамперед йдеться про проєкт Закону України № 6393 — «Про запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми».

За словами Наталії Піпи, цей законопроєкт спрямований на превенцію, унеможливлення й випередження булінгу в закладах освіти, зокрема, й позашкільних.

Вона повідомила, що у разі схвалення Верховною Радою документа в цілому, Кабінет міністрів має розробити програму та положення превенції цькування в закладах, де перебувають діти.

На думку народної депутатки, чинне законодавство України не передбачає справедливого покарання за булінг.

«Чинний термін — три місяці. Це надто мало для розгляду справи судом. Тому кривда часто залишається безкарною, а діти — беззахисними», — акцентувала представниця освітнього комітету.

Окрім того, Наталя Піпа наголосила, що покарання для кривдника визначатиме інший законопроєкт — № 9400 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо запобігання та протидії насильству стосовно дітей», над яким зараз працюють профільні комітети Верховної Ради, зокрема, Комітет з питань правоохоронної діяльності.

Джерело: Фейсбук Наталі Піпи

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді