МОН і Суспільне мовлення спільно розвиватимуть український освітній контент

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки та Суспільне мовлення домовились про співпрацю

Освітній контент для дітей за кордоном

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Міністр освіти і науки Оксен Лісовий та голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький підписали меморандум про партнерство.

Метою цього документа є поширення освітнього контента Суспільного серед закладів освіти в Україні та за кордоном.

«Діти повинні знаходити джерела — і цим джерелом може бути вчитель, який має розуміти, як відповісти на це запитання, як його правильно сформулювати. Тут у пригоді може стати різноманітний контент, що стосується як історичних подій, так і загалом соціально-політичного контексту. Тому ми з великою вдячністю розпочинаємо це партнерство», — зауважив очільник освітнього відомства Оксен Лісовий.

Як зазначив Микола Чернотицький, Суспільне готове адаптувати відео та аудіоматеріали під потреби школярів для максимальної доступності інформації.

«Серед наших пріоритетів цього року — напрацьовувати освітню концепцію мовлення. У нас уже є концепція дитячого та підліткового мовлення, є концепція мовлення з тематики національних меншин. Активно розвивається диджитал-напрям дитячого мовлення, який очолює Юлія Дичук. На ютуб-каналі «Бробакс» є контент як для дошкільної аудиторії, так і підлітків. Анімаційні серіали, пізнавальні експлейнери, аудіоказки. Науково-розважальне шоу для підліткової аудиторії «Колайдер» отримує дуже схвальні відгуки», — акцентував голова Суспільного мовлення.

За словами міністра освіти і науки, окремий фокус увагу потрібно приділити дітям за кордоном. Потрібно зберегти їхній зв’язок з Україною. Тому часом короткий фільм на ютубі може зіграти в цьому більшу роль, аніж тривалий цикл занять. Це також важливий напрям роботи Міжнародної української школи, яка перебуває на стадії перезавантаження. 

«І завдання тут стоїть не лише працювати з українськими дітьми, які виїхали внаслідок війни, а й взаємодіяти з діаспорою. І для цього також потрібен відповідний контент», — наголосив Оксен Лісовий.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді