МОН і Суспільне мовлення спільно розвиватимуть український освітній контент

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки та Суспільне мовлення домовились про співпрацю

Освітній контент для дітей за кордоном

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Міністр освіти і науки Оксен Лісовий та голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький підписали меморандум про партнерство.

Метою цього документа є поширення освітнього контента Суспільного серед закладів освіти в Україні та за кордоном.

«Діти повинні знаходити джерела — і цим джерелом може бути вчитель, який має розуміти, як відповісти на це запитання, як його правильно сформулювати. Тут у пригоді може стати різноманітний контент, що стосується як історичних подій, так і загалом соціально-політичного контексту. Тому ми з великою вдячністю розпочинаємо це партнерство», — зауважив очільник освітнього відомства Оксен Лісовий.

Як зазначив Микола Чернотицький, Суспільне готове адаптувати відео та аудіоматеріали під потреби школярів для максимальної доступності інформації.

«Серед наших пріоритетів цього року — напрацьовувати освітню концепцію мовлення. У нас уже є концепція дитячого та підліткового мовлення, є концепція мовлення з тематики національних меншин. Активно розвивається диджитал-напрям дитячого мовлення, який очолює Юлія Дичук. На ютуб-каналі «Бробакс» є контент як для дошкільної аудиторії, так і підлітків. Анімаційні серіали, пізнавальні експлейнери, аудіоказки. Науково-розважальне шоу для підліткової аудиторії «Колайдер» отримує дуже схвальні відгуки», — акцентував голова Суспільного мовлення.

За словами міністра освіти і науки, окремий фокус увагу потрібно приділити дітям за кордоном. Потрібно зберегти їхній зв’язок з Україною. Тому часом короткий фільм на ютубі може зіграти в цьому більшу роль, аніж тривалий цикл занять. Це також важливий напрям роботи Міжнародної української школи, яка перебуває на стадії перезавантаження. 

«І завдання тут стоїть не лише працювати з українськими дітьми, які виїхали внаслідок війни, а й взаємодіяти з діаспорою. І для цього також потрібен відповідний контент», — наголосив Оксен Лісовий.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81747

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76782

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53530

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19113

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130993

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді