Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий та голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький підписали меморандум про партнерство.
Метою цього документа є поширення освітнього контента Суспільного серед закладів освіти в Україні та за кордоном.
«Діти повинні знаходити джерела — і цим джерелом може бути вчитель, який має розуміти, як відповісти на це запитання, як його правильно сформулювати. Тут у пригоді може стати різноманітний контент, що стосується як історичних подій, так і загалом соціально-політичного контексту. Тому ми з великою вдячністю розпочинаємо це партнерство», — зауважив очільник освітнього відомства Оксен Лісовий.
Як зазначив Микола Чернотицький, Суспільне готове адаптувати відео та аудіоматеріали під потреби школярів для максимальної доступності інформації.
«Серед наших пріоритетів цього року — напрацьовувати освітню концепцію мовлення. У нас уже є концепція дитячого та підліткового мовлення, є концепція мовлення з тематики національних меншин. Активно розвивається диджитал-напрям дитячого мовлення, який очолює Юлія Дичук. На ютуб-каналі «Бробакс» є контент як для дошкільної аудиторії, так і підлітків. Анімаційні серіали, пізнавальні експлейнери, аудіоказки. Науково-розважальне шоу для підліткової аудиторії «Колайдер» отримує дуже схвальні відгуки», — акцентував голова Суспільного мовлення.
За словами міністра освіти і науки, окремий фокус увагу потрібно приділити дітям за кордоном. Потрібно зберегти їхній зв’язок з Україною. Тому часом короткий фільм на ютубі може зіграти в цьому більшу роль, аніж тривалий цикл занять. Це також важливий напрям роботи Міжнародної української школи, яка перебуває на стадії перезавантаження.
«І завдання тут стоїть не лише працювати з українськими дітьми, які виїхали внаслідок війни, а й взаємодіяти з діаспорою. І для цього також потрібен відповідний контент», — наголосив Оксен Лісовий.
Джерело: МОН