Чому не відбулося підвищення зарплат освітян з 1 квітня?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Мінекономіки пояснили чому підвищення зарплат з 1 квітня 2024 року не відбулося

Підвищення зарплат освітян з 1 квітня

Підвищення заробітної плати-2024

Восени минулого року прем’єр-міністр України Денис Шмигаль анонсував підвищення зарплат освітянам приблизно на 21% у 2024 році. 

За словами голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергія Бабака, підвищення мало відбутися у 2 етапи в межах зростання мінімальної заробітної плати:

  • з 1 січня — на 10%;
  • з 1 квітня — ще на 12%.

Проте очікуваного підвищення в квітні так і не відбулося. 

Відповідно до роз’яснень від Мінекономіки, підвищення заробітних плат освітян заклали в Пояснювальній записці до проєкту Державного бюджету України на 2024 рік. У документі, зазначено про «встановлення посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС:

  • з 1 січня 2024 року в розмірі 3 195 гривень;
  • з 1 квітня 2024 року — 3 600 гривень».

Як зауважив юрист Олександр Брижак, підвищення також передбачили в проєкті постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери».

Проте в Кабінеті Міністрів України ухвалили цей проєкт постанови зі змінами. Так, у затвердженому 12 січня 2024 року варіанті вказано:

«Посадові оклади (тарифні ставки) з 1 січня 2024 р. розраховуються, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду 3 195 гривень».

Таким чином йдеться лише про перший етап (1 січня 2024 року), а отже, підвищення посадового окладу освітян і освітянок з 1 квітня 2024 року не відбулося.

За матеріалами Освіторія

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110990

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді