Чому не відбулося підвищення зарплат освітян з 1 квітня?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Мінекономіки пояснили чому підвищення зарплат з 1 квітня 2024 року не відбулося

Підвищення зарплат освітян з 1 квітня

Підвищення заробітної плати-2024

Восени минулого року прем’єр-міністр України Денис Шмигаль анонсував підвищення зарплат освітянам приблизно на 21% у 2024 році. 

За словами голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергія Бабака, підвищення мало відбутися у 2 етапи в межах зростання мінімальної заробітної плати:

  • з 1 січня — на 10%;
  • з 1 квітня — ще на 12%.

Проте очікуваного підвищення в квітні так і не відбулося. 

Відповідно до роз’яснень від Мінекономіки, підвищення заробітних плат освітян заклали в Пояснювальній записці до проєкту Державного бюджету України на 2024 рік. У документі, зазначено про «встановлення посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС:

  • з 1 січня 2024 року в розмірі 3 195 гривень;
  • з 1 квітня 2024 року — 3 600 гривень».

Як зауважив юрист Олександр Брижак, підвищення також передбачили в проєкті постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери».

Проте в Кабінеті Міністрів України ухвалили цей проєкт постанови зі змінами. Так, у затвердженому 12 січня 2024 року варіанті вказано:

«Посадові оклади (тарифні ставки) з 1 січня 2024 р. розраховуються, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду 3 195 гривень».

Таким чином йдеться лише про перший етап (1 січня 2024 року), а отже, підвищення посадового окладу освітян і освітянок з 1 квітня 2024 року не відбулося.

За матеріалами Освіторія

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді