Вимоги МОН щодо надання коштів на шкільні укриття та харчоблоки

Як отримати субвенції на шкільні укриття та харчоблоки: МОН розпочинає інформаційні зустрічі з громадами

Освітня субвенція на укриття та харчоблоки

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

Міністерство освіти і науки України розпочало проведення інформаційних зустрічей з представниками громад щодо розподілу субвенцій на ремонт і будівництво укриттів та модернізацію харчоблоків у закладах освіти. 

Цього року в МОН застосовуватимуть новий механізм розподілу субвенцій на укриття та харчоблоки — подання проєктів громадами через платформу DREAM і бальну систему, завдяки якій визначатимуть, які з цих проєктів отримають державне фінансування.

Як зауважили в освітньому відомстві, цьогорічна субвенція на ремонт і будівництво укриттів становить 2,5 мільярда гривень. Зокрема, пріоритетом МОН є повернення десятків тисяч українських школярів до очного навчання там, де це можливо. І в межах цього виділено кошти на укриття.

«Один із пріоритетів Міністерства освіти і науки України — повернути якомога більше дітей до очного навчання в тих регіонах, де дозволяє безпекова ситуація. Маємо тисячі дітей, які сьогодні навчаються дистанційно, але за наявності укриття зможуть повернутися до очного навчання. Тому впроваджуємо нову систему розподілення коштів на укриття, яка дасть змогу ефективніше та прозоріше фінансувати облаштування безпечного освітнього середовища», — акцентував заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків.

Головні вимоги для отримання субвенції на укриття:

  • наявність проєктно-кошторисної документації на будівництво або капітальний ремонт укриття; 
  • у закладі освіти має навчатися не менше ніж 200 дітей;
  • проєкт має бути завершено до кінця 2024 року;
  • підтверджене співфінансування від громади не менше ніж 10% від загальної вартості проєкту.

Коли проєкт буде додано до системи DREAM, то вона автоматично розрахує бали відповідно до критеріїв. Їх усього сім: безпечність, підготовленість, співфінансування, фінансова ефективність, сталість, посилення спроможності громади й додатковий вплив проєкту.

Детальніше ознайомитися з умовами отримання субвенції та критеріями оцінювання проєктів можна на онлайн-платформі «Моя Фортеця».

Щодо модернізації харчоблоків, то цьогоріч у державному бюджеті на це передбачено 1,5 мільярда гривень.

Серед основних вимог на отримання субвенції для модернізації харчоблоків та їдалень:

  • кількість учнів у ЗЗСО (для модернізації базової кухні у закладі повинно навчатись):
    • не менше ніж 600 учнів для Києва й обласних центрів; 
    • 300 учнів для міських територіальних громад (ТГ) і закладів спільної власності обласних рад; 
    • 200 учнів для сільських і селищних ТГ.

Якщо це стосується опорної кухні, то 1500, 1000 та 700 учнів відповідно до регіону;

  • наявність проєктно-кошторисної документації або технічного завдання на проєктування;
  • створення протягом року або наявність у регіоні фабрики-кухні, у якій заплановано реалізацію проєкту;
  • наявність кількох прилеглих закладів освіти-отримувачів послуг до ЗЗСО, у якому буде опорна кухня;
  • безпечність умов освітнього процесу (очне / змішане навчання, наявність укриттів або передбачено облаштування до кінця календарного року);
  • співфінансування з місцевих бюджетів не менш як 10%;
  • комплексний підхід, який передбачає придбання обладнання, реконструкцію та/або капітальний ремонт приміщень; 
  • строк завершення проєкту — до кінця поточного року.

Зокрема, МОН проводитиме онлайн-воркшопи з подання заявок на фінансування укриттів і харчоблоків через систему DREAM — зареєструватися тут.

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4923

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10331

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді