Затверджено Кодекс для проєктування харчоблоків у закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Ухвалено Кодекс усталеної практики для проєктування харчоблоків у закладах освіти

Проєктування харчоблоків у закладах освіти

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

У березні 2024 року було ухвалено Кодекс усталеної практики 4:2024 «Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування».

Вже з 1 травня 2024 року цей Кодекс набуде чинності та застосовуватиметься під час проєктування приміщень харчоблоків закладів дошкільної, загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності та підпорядкування.

Відповідний Кодекс затвердили в Національному органі стандартизації ДП «УкрНДНЦ». Насамперед документ визначає загальні підходи до проєктування приміщень для організації харчування відповідно до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

Це є важливим кроком для реалізації реформи шкільного харчування, оскільки Кодекс є інструментом виконання пункту 11 стратегічної цілі №2 реформи щодо відновлення та модернізації харчоблоків із застосуванням новітніх технологій, підвищенням енергоефективності та дотриманням принципів НАССР.

Проєктний офіс реформи шкільного харчування, Національна асоціація громадського харчування, Мінінфраструктури за підтримки ЮНІСЕФ наприкінці квітня проведуть навчальний форум для проєктувальників, архітекторів та проєктних організацій. Це дозволить забезпечити якісне розроблення проєктної документації на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та ремонт харчоблоків у закладах освіти.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді