Затверджено Кодекс для проєктування харчоблоків у закладах освіти

Ухвалено Кодекс усталеної практики для проєктування харчоблоків у закладах освіти

Проєктування харчоблоків у закладах освіти

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

У березні 2024 року було ухвалено Кодекс усталеної практики 4:2024 «Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування».

Вже з 1 травня 2024 року цей Кодекс набуде чинності та застосовуватиметься під час проєктування приміщень харчоблоків закладів дошкільної, загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності та підпорядкування.

Відповідний Кодекс затвердили в Національному органі стандартизації ДП «УкрНДНЦ». Насамперед документ визначає загальні підходи до проєктування приміщень для організації харчування відповідно до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

Це є важливим кроком для реалізації реформи шкільного харчування, оскільки Кодекс є інструментом виконання пункту 11 стратегічної цілі №2 реформи щодо відновлення та модернізації харчоблоків із застосуванням новітніх технологій, підвищенням енергоефективності та дотриманням принципів НАССР.

Проєктний офіс реформи шкільного харчування, Національна асоціація громадського харчування, Мінінфраструктури за підтримки ЮНІСЕФ наприкінці квітня проведуть навчальний форум для проєктувальників, архітекторів та проєктних організацій. Це дозволить забезпечити якісне розроблення проєктної документації на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та ремонт харчоблоків у закладах освіти.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4948

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10381

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді