МОН з міжнародними партнерами обговорили подальшу співпрацю щодо реформи шкільного харчування

Реформа шкільного харчування та міжнародний регіональний саміт шкільного харчування: у МОН обговорили співпрацю з міжнародними партнерами

Подальше оновлення шкільного харчування в Україні Підтримка особистісного здоров'я: акценти

Нещодавно в МОН відбулася зустріч заступника міністра освіти і науки Андрія Сташківа із представниками офісу реформи шкільного харчування, Всесвітньої продовольчої програми ООН, Посольства Франції та Посольства Фінляндії в Україні, Офісу першої леді Олени Зеленської щодо міжнародної співпраці в межах поетапного втілення реформи шкільного харчування.

Мета цієї зустрічі — обговорення питань подальшої співпраці Міністерства освіти і науки та ВПП ООН згідно з Меморандумом про співпрацю між організаціями та проведення в 2024 році міжнародного регіонального саміту шкільного харчування в Україні.

Спочатку учасники заходу обговорили охоплення нових областей і шкіл Всесвітньої продовольчої програми ООН. Нині задіяно 14 областей та 718 шкіл, для яких уже перераховано 40 млн грн допомоги. Також було розглянуто стратегічні цілі впровадження реформи шкільного харчування, яка розпочалась ще у 2020 році за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Під час другої половини зустрічі учасники обговорили Перший глобальний саміт Коаліції шкільного харчування, який відбувся в жовтні минулого року в Парижі. Та порушили питання щодо проведення в 2024 році міжнародного регіонального саміту шкільного харчування в Україні, на який запросять міжнародних партнерів і донорів, представників України, які є членами Коаліції шкільного харчування та інших учасників. Заплановано, що на саміті йтиметься про реформу шкільного харчування в закладах освіти в Україні, упровадження якої триває попри повномасштабну війну.

Наприкінці дискусії сторони підбили підсумки наради і домовилися про подальші спільні дії в напрямі втілення реформи шкільного харчування.

За матерілами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10017

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді