Варто ввести штрафи за погану поведінку дітей, — ексочільник УЦОЯО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Ексочільник УЦОЯО запропонував запровадити жорсткі штрафи у школах за негідну поведінку

Погана поведінка дітей в школі

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

На думку ексочільника Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука, учні у школах наразі поводяться часто негідно. Саме тому він запропонував впровадити систему штрафів за це.

За його словами, у Казахстані вже діє така система. Там передбачили грошове та адміністративне покарання за порушення закону учнями.

Як зауважив освітянин, діти поводяться так, як їх навчили (виховали) батьки. Навіть якщо педагоги під час уроків носить нагрудну камеру, батьки із неї нічого не побачать. Навіть, якщо захочуть побачити.

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

«Не стільки відеокамери потрібні, а відповідальність батьків через систему солідних штрафів за негідну поведінку дитини в школі», — акцентував ексочільник УЦОЯО.

Зокрема, варто перестати тримати в закладі освіти тих учнів чи студентів, яким ця освіта не потрібна, які її не хочуть здобувати тяжкою працею.

«Під примусом освіта не здобувається, а заклад освіти — не богадільня, в якій годують, розважають, пилюку з учнів струшують і соплі витирають… Бо незабаром в школах учням учителі будуть витирати не лише соплі. До того йде», — наголосив Ігор Лікарчук.

Джерело: 24tv

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
183

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54105

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110874

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді