Долучайтеся до громадського обговорення порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогам

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам у сфері загальної середньої освіти

Професійна підтримка педагогічних працівників

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

У Міністерстві освіти і науки висунули для громадського обговорення проєкт Порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) у сфері загальної середньої освіти.

Дія відповідного документу поширюється на педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес у закладах загальної середньої освіти, незалежно від форми власності та сфери управління.

Порядок здійснення супервізії сформовано директоратом шкільної освіти та робочою групою, створеною наказом Міністерства освіти і науки України.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту можна надсилати до 20 березня 2024 року на e-mail: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для надання консультацій: Наталія Клясен, державний експерт експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення в освіті директорату шкільної освіти. 

Результати громадського обговорення будуть опубліковані на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішення за результатами обговорення.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
213

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110646

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді