PISA-2022: як проводили оцінювання креативності підлітків?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Директорка УЦОЯО розповіла, як оцінювали креативність українських підлітків

Креативне мислення підлітків

📊 Формувальне оцінювання: інструменти залучення учнів

Під час міжнародного освітнього дослідження PISA-2022, в якому аналізували рівень знань 15-річних українських підлітків, провели оцінювання їхнього креативного мислення. Зауважимо, що результати цього дослідження поки не опублікували.

Саме тому директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко поянсила, за яким принципом досліджували креативне мислення підлітків.

Як вона зауважила, оцінювання креативності є важким, бо це — фундаментальне поняття. Тому дослідники зосередилися на пошуку відмінностей від стандартного погляду.

«Наприклад, в одному із завдань було зображення обкладинки книги, і потрібно було придумати назву, а також коротко описати якомога оригінальнішу фабулу, щоб ніхто інший не міг би щось подібне вигадати.

У критеріях оцінювання позначено, які відповіді можна вважати стандартними. Вони побудовані на основі відповідей учнів з країн, які брали участь у пілотуванні цього інструменту. Відповіді, які відрізняються від загальних, так званих "шаблонних", отримають максимальні бали», — прокоментувала керівниця УЦОЯО.

Зокрема, завдання на креативність отримав не кожний учасник дослідження. 

«Якщо нам дозволять оприлюднити певну кількість завдань разом із результатами, ми будемо щасливі поділитися цим з українським читачем», — наголосила Тетяна Вакуленко.

За інформацією УП

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2334

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81819

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77135

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53762

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді