PISA-2022: як проводили оцінювання креативності підлітків?

Директорка УЦОЯО розповіла, як оцінювали креативність українських підлітків

Креативне мислення підлітків

Формувальне оцінювання: способи та інструменти залучення учнів

Під час міжнародного освітнього дослідження PISA-2022, в якому аналізували рівень знань 15-річних українських підлітків, провели оцінювання їхнього креативного мислення. Зауважимо, що результати цього дослідження поки не опублікували.

Саме тому директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко поянсила, за яким принципом досліджували креативне мислення підлітків.

Як вона зауважила, оцінювання креативності є важким, бо це — фундаментальне поняття. Тому дослідники зосередилися на пошуку відмінностей від стандартного погляду.

«Наприклад, в одному із завдань було зображення обкладинки книги, і потрібно було придумати назву, а також коротко описати якомога оригінальнішу фабулу, щоб ніхто інший не міг би щось подібне вигадати.

У критеріях оцінювання позначено, які відповіді можна вважати стандартними. Вони побудовані на основі відповідей учнів з країн, які брали участь у пілотуванні цього інструменту. Відповіді, які відрізняються від загальних, так званих "шаблонних", отримають максимальні бали», — прокоментувала керівниця УЦОЯО.

Зокрема, завдання на креативність отримав не кожний учасник дослідження. 

«Якщо нам дозволять оприлюднити певну кількість завдань разом із результатами, ми будемо щасливі поділитися цим з українським читачем», — наголосила Тетяна Вакуленко.

За інформацією УП

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Підготовка до засідання педагогічної ради школи

Засідання педагогічної ради — важлива складова роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо її функції та особливості підготовки до засідань
43146

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
143625

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
86669

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
47073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді