🎲 Педнавантаження, штатний розпис і табелювання
Сфера освіти України активно працює над тим, щоб кожен і кожна мали змогу отримувати достойне навчання, саме тому створюються інклюзивні та безбар’єрні освітні середовища.
В умовах воєнного часу діяльність таких заходів зменшилась, наразі продовжують функціонувати 664 інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ). Вони надають:
- послуги з проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання розвитку,
- корекційно-розвиткові послуги,
- психолого-педагогічний супровід під час навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Тримайте орієнтовний план роботи над аналітичною довідкою, який допоможе вам чітко структурувати процес. А щоб вам було ще простіше, ми додали живий зразок довідки – можна брати й одразу використовувати його як шаблон у своїй практиці! Як завжди, жодних зайвих слів чи складних термінів – тільки конкретика, чіткість і максимум користі для вашої роботи
Зі свого боку Міністерство освіти і науки України здійснює постійний моніторинг ситуації щодо зруйнування, пошкодження чи розграбування мережі ІРЦ. Згідно з даними відомства, 46 ІРЦ розташовані на тимчасово-окупованих територіях, 36 ІРЦ зазнали руйнувань і пошкоджень різного ступеня. Це інклюзивно-реабілітаційні центри Дніпропетровської, Київської, Луганської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей.
Задля відновлення роботи мережі ІРЦ, засновники центрів проводять різні заходи. Деякі ІРЦ, розташовані поблизу лінії фронту, відновили роботу в дистанційному форматі, у частині ІРЦ на деокупованій території проведено ремонтні роботи та відновлено роботу установ в очному форматі.
Детальніше ознайомитися з інформацією щодо заходів із відновлення мережі пошкоджених ІРЦ за регіонами можна в прикріпленому документі.
За матеріалами МОН