У МОН опублікували результати заходів відновлення ІРЦ у 2023 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інформація щодо проведених заходів із відновлення мережі ІРЦ у 2023 році

Відновлення мережі ІРЦ у 2023 році

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Сфера освіти України активно працює над тим, щоб кожен і кожна мали змогу отримувати достойне навчання, саме тому створюються інклюзивні та безбар’єрні освітні середовища. 

В умовах воєнного часу діяльність таких заходів зменшилась, наразі продовжують функціонувати 664 інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ). Вони надають: 

  • послуги з проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання розвитку, 
  • корекційно-розвиткові послуги,
  • психолого-педагогічний супровід під час навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Зі свого боку Міністерство освіти і науки України здійснює постійний моніторинг ситуації щодо зруйнування, пошкодження чи розграбування мережі ІРЦ. Згідно з даними відомства, 46 ІРЦ розташовані на тимчасово-окупованих територіях, 36 ІРЦ зазнали руйнувань і пошкоджень різного ступеня. Це інклюзивно-реабілітаційні центри Дніпропетровської, Київської, Луганської, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей.

Задля відновлення роботи мережі ІРЦ, засновники центрів проводять різні заходи. Деякі ІРЦ, розташовані поблизу лінії фронту, відновили роботу в дистанційному форматі, у частині ІРЦ на деокупованій території проведено ремонтні роботи та відновлено роботу установ в очному форматі.

Детальніше ознайомитися з інформацією щодо заходів із відновлення мережі пошкоджених ІРЦ за регіонами можна в прикріпленому документі. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
175

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110561

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11630

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17746

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді