Міністр освіти обговорив плани про співпрацю з міністеркою закордонних справ Японії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий зустрівся з міністеркою закордонних справ Японії

Співпраця МОН з Японією

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

7 січня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий разом із міністеркою закордонних справ Японії Йоко Камікавою та представниками Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) відвідали одну з точок «Спільно», яка створена для дозвілля й розвитку дітей.

Міністерка закордонних справ Японії поговорила з дітьми та батьками, що отримують психосоціальну підтримку. Зокрема, вона зустрілася з учасниками молодіжної програми UPSHIFT. Вони поділилися своїми проблемами: розповіли про перерви в навчанні та проблеми із психічним здоров’ям.

Окрім того, протягом візиту Йоко Камікаво та Оксен Лісовий обговорили потреби української освіти в умовах війни та підтримку Японії. Варто зазначити, що з початку повномасштабного вторгнення уряд Японії забезпечував цифрові освітні центри девайсами, які діти можуть використовувати під час навчання або дозвілля.

Щодо грантової підтримки Японії, то вона була спрямована:

  • на друк понад мільйона примірників із української та зарубіжної літератури для учнів 5-тих класів, 
  • на закупівлю сільськогосподарського обладнання для навчально-практичних центрів закладів профтехосвіти аграрного спрямування та різного виду обладнання для цифрових освітніх центрів у регіонах із дистанційним навчанням, 
  • на закупівлю комп’ютерного обладнання для класів НУШ у школах на деокупованих територіях.

Також під час зустрічі з пані Йоко Камікаво обговорювалося питання продовження співпраці країн, зокрема в напрямі цифрової трансформації.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5634

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77831

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4082

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82084

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді