Міністр освіти обговорив плани про співпрацю з міністеркою закордонних справ Японії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий зустрівся з міністеркою закордонних справ Японії

Співпраця МОН з Японією

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

7 січня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий разом із міністеркою закордонних справ Японії Йоко Камікавою та представниками Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) відвідали одну з точок «Спільно», яка створена для дозвілля й розвитку дітей.

Міністерка закордонних справ Японії поговорила з дітьми та батьками, що отримують психосоціальну підтримку. Зокрема, вона зустрілася з учасниками молодіжної програми UPSHIFT. Вони поділилися своїми проблемами: розповіли про перерви в навчанні та проблеми із психічним здоров’ям.

Окрім того, протягом візиту Йоко Камікаво та Оксен Лісовий обговорили потреби української освіти в умовах війни та підтримку Японії. Варто зазначити, що з початку повномасштабного вторгнення уряд Японії забезпечував цифрові освітні центри девайсами, які діти можуть використовувати під час навчання або дозвілля.

Щодо грантової підтримки Японії, то вона була спрямована:

  • на друк понад мільйона примірників із української та зарубіжної літератури для учнів 5-тих класів, 
  • на закупівлю сільськогосподарського обладнання для навчально-практичних центрів закладів профтехосвіти аграрного спрямування та різного виду обладнання для цифрових освітніх центрів у регіонах із дистанційним навчанням, 
  • на закупівлю комп’ютерного обладнання для класів НУШ у школах на деокупованих територіях.

Також під час зустрічі з пані Йоко Камікаво обговорювалося питання продовження співпраці країн, зокрема в напрямі цифрової трансформації.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54104

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді